آخرین اطلاعات منتشر شده از گلکسی (J3 (2017 در گیک‌بنچ را ببینید!

گلکسی (J3 (2017 را دیگر نمی‌توان یک اسمارت‌فون رازآلود دانست، مدتی پیش اطلاعات کاملی از این اسمارت‌فون منتشر شد و چندی پیش نیز این مدل در وب‌سایت شرکت حمل و نقل Zauba درز پیدا کرد. با این حال به‌تازگی برای اولین بار این اسمارت‌فون در یک بنچمارک رویت شده است.

گلکسی (J3 (2017 یک اسمارت‌فون میان رده از سامسونگ است که نمایشگری ۵ اینچی دارد که وضوح آن اچ‌دی و یا حتی فول اچ‌دی خواهد بود. در واقع به احتمال زیاد این اسمارت‌فون در دو نسخه ارایه خواهد شد که نمایشگرهایی با وضوح متفاوت خواهند داشت. با توجه به اطلاعات منتشر شده از گیک‌بنچ، ما هم‌اکنون می‌دانیم گلکسی (J3 (2017 به چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ مجهز شده است. این پردازنده چهار هسته ۱.۴ گیگاهرتزی دارد و از ۲ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. مطمئنا این مشخصات برای یک اسمارت‌فون در این سطح مناسب به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از مشخصاتی که گیک‌بنچ آن را تایید کرده است، بهره‌گیری گلکسی (J3 (2017 از اندروید مارشملو است که پیش‌تر در شایعات گفته می‌شد مجهز به اندروید لالی‌پاپ خواهد بود. هم‌چنین در شایعات آمده است که دوربین اصلی گلکسی (J3 (2017 هشت مگایکسل قدرت خواهد داشت و باتری آن ۲۶۰۰ میلی‌امپر خواهد بود.

هنوز هیچ اطلاعی از زمان عرضه و قیمت گلکسی (J3 (2017 منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود تا چند هفته دیگر به صورت رسمی رونمایی شود. این اسمارت‌فون قیمتی زیر ۲۰۰ دلار خواهد داشت که البته ممکن است در کشورهای گوناگون این مقدار متغیر باشد.

samsung-galaxy-j3-2017-benchmark

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH