گلکسی S4 زوم، پسری زشت که رویاهای بزرگی در سر خویش می‌پروراند!

1
بازار سیستم عامل تلفن‌های هوشمند، این روزها آن‌قدر جذاب شده که حتی دوربین‌ها نیز خواهان به کارگیری آن برروی خود شده‌اند! سامسونگ نیز، از آنجا که بسیار بزرگوار است در پاسخ دوربین‌ها، گفته که به زودی برادری تازه با نام گلکسی S4 زوم را برایتان متولد خواهم ساخت تا شما نیز،همانند تلفن‌های هوشمند جذاب و پر ماجرا گردید! به تازگی در سایت سم موبایل، تصاویری از این دوربین متفاوت و به نوعی خاص منتشر شده است تا ما را با شکل و شمایل گلکسی S4 زوم آشنا سازد!

12

گلکسی S4 زوم را می‌توان دوربینی اعجاب برانگیز در جامه گلکسی S4 مینی برشمرد چرا که سامسونگ از تمام مشخصات نسخه مینی گلکسی اس 4، بر روی گلکسی S4 زوم استفاده کرده و در بعضی موارد برای این پسر دوربینی، پارتی بازی نموده است! گلکسی S4 زوم، به لطف یک لنز 16 مگاپیکسلی برای دوربین خود قادر است تا 10 برابر تصاویر را در برابر دیدگانش بزرگ سازد و به شما کیفیت را اهدا نماید. صفحه نمایش 4.3 اینچی به کار برده شده در این سوپر استار بد اندام، از نوع سوپر آمولد بوده و یک پردازنده دو هسته ای 1.6 گیگاهرتزی نیز به عنوان یاری وفادار برای گلکسی S4 زوم، وی را تا انتهای نبردش با سایر پسران دوربینی هوشمند رقبا، یاری خواهد داد! همچنین در کنار این دوربین هوشمند، یک دکمه سخت افزاری شاتر جای گرفته تا بتوانید لذت عکاسی را هرچه راحت‌تر تجربه نمایید!
انتظار می‌رود گلکسی S4 زوم، در رویداد 20 ژانویه که سامسونگ وعده برگزاری آن را در لندن داده است معرفی شود و ما را از جزئیات بیشتر آن، مطلع سازد!

3 در مورد “گلکسی S4 زوم، پسری زشت که رویاهای بزرگی در سر خویش می‌پروراند!”

  1. با این طراحی فکر نکنم بتونه فروش خوبی داشته باشه، فکر کن بخوای از جیبت درش بیاری و باهاش صحبت کنی، ملت فکر میکنن دیوونه شدی، البته سامسونگ تو قسمت تبلیغات خیلی قویه، شاید بتونه با تبلیغات به معیار فروش خودش از این گوشی برسه و ملتم فکر نکنن دیوونه شدی

  2. حاجی خیلی تو قید و بند قیافه هستیا… یکیو میگی شاهزاده .. یکیش خوش هیکل .. یکی دیگش خوش قیافه .. این بدبختم که شد پسر زشت ..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH