هواوی میت ۹ پرو با نمایشگر خمیده در راه است

چندی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد میت ۹ در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود. حال مشخص شده که نسخه دوم، میت ۹ پرو نامیده می‌شود. میت ۹ پرو با اسم رمز Long Island شناخته شده و میت ۹ با اسم رمز منهتن خودنمایی می‌کند.

مشخصات هر دو مدل تقریبا با هم یکسان است. هر دو با نمایشگر ۵.۹ اینچی، چیپست Kirin 960، رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌های داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شوند. تفاوت این دو گوشی در کیفیت نمایشگر آنهاست. نمایشگر میت ۹ رزولوشن ۱۰۸۰p دارد، اما نمایشگر میت ۹ پرو QHD خواهد بود. هواوی قبلا گفته بود که نمایشگر ۲K برای گوشی‌ها زیادی است، اما چرا حالا از این نمایشگر در گوشی‌های خود استفاده می‌کند؟ دلیل این است که هواوی می‌خواهد که گوشی‌هایش با پروژه واقعیت مجازی Daydream گوگل سازگار باشد. اگر این خبر صحت داشته باشد، میت ۹ پرو اولین گوشی غیر گوگلی است که با پروژه Daydream سازگار است.

هر دو گوشی از دوربین دوگانه بهره می‌برند. دوربین دوگانه از دو لنز ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی تشگیل شده است که احتمالا به عمق تصاویر کمک می‌کند. هر دو نیز با اندروید نوقا عرضه می‌شوند. این دو گوشی پس از ال‌جی V20، اولین گوشی‌هایی خواهند بود که با اندروید نوقا عرضه می‌شوند. ال‌جی V20 در اوایل سپتامبر معرفی شد و اکنون قابل سفارش است.

4 در مورد “هواوی میت ۹ پرو با نمایشگر خمیده در راه است”

  1. سلام
    آقای روستا عذرمیخوام سایت دیجی کالا در اینستگرامشون گذاشته بودن که قیمتش ۵ میلیون هست این گوشی خواستم ببینم بنظر شما صحت داره یا حاشیه سازی بوده؟ ممنون

    1. ایمان روستا

      سلام. دوست عزیز. بنابر برخی اخبار، قیمت میت ۹ پرو برابر ۱۳۰۰ دلار خواهد بود، که با یک ضرب ساده در نرخ تبادل دلار، به قیمت ۵ میلیون می‌رسید. البته رسما این خبر تایید نشده، ولی احتمالش هست.

  2. واقعا برند فوق العاده ایه . روزی بود که بازار اسمارت فون ها تحت سلطنت ساسونگ و اپل بود و از روزی که هواوی اومده نه تنها بازار رو دگرگون کرده بلکه لرزه بر اندام برند های معتبر انداخته در صورتی که اگه بخوایم به تاریخچه اسمارت فون های هوشمند نگاهی بیاندازیم اپل و نوکیا , اچ تی سی و سامسونگ حرف اول رو می زدن . برند هایی از جمله سونی و ال جی هم که پشت سر اینها فقط در جا زدن . از روزی که هواوی گوشی های پرچمدارشو ساخت کم کم خودش رو رسوند به بهترین های دنیا . برندهای اچ تی سی . ال جی . سونی رو زد کنار و الان با بهترین سازندگان موبایل رقابت نزدیک داره و مطمئنا با مدیریت و برنامه ریزی دقیقی که انجام دادن روزی جز دو برند برتر دنیای اسمارت فون می شه . شاید بعضی از دوستان بگن که کاراش همش کپی کاریه.. اگه بخوایم دقیق نگاه کنیم همه ی شرکت ها همین کار رو می کنن . اما وجه تمایزش اینه که اگه ایده ای از برند دیگه می گیره چیزه بهتری رو تولید میکنه و نقص دستگاه رو کاملا برطرف می کنه . من به شخصی خیلی از برند ها رو استفاده کردم از اچ تی سی سامسونگ ال جی و هواوی . من از سری P6 گوشی هواوی رو استفاده کردم تا رسیدم به P8 و واقعا پیشرفت داشت . منتظر میت ۹ هستم و حس می کنم واقعا گوشی خوبیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH