آخرین نسخه از مرورگر کروم برای iOS با یک بازی مخفی همراه است!

اگر شما از آن دست افرادی هستید که از مرورگر پیش فرض سافاری بر روی iOS استفاده نمی‌کنید و به دنبال دیگر اپلیکیشن‌ها می‌گردید، ما به شما مروگر کروم را پیشنهاد می‌کنیم. در نسخه آخر این اپلیکیشن، یک اتفاق جالب رخ داده است. این آپدیت که با نام۵۴.۰.۲۸۴۰.۶۶ شناخته می‌شود، شامل تغییرات و رفع با‌گ‌های زیادی است که از جمله این تغییرات، می‌توان به اضافه شدن یک بازی مینیاتوری اشاره کرد. با هم به جزئیات این تغییرات می‌پردازیم.

در آپدیت جدید مروگر کروم بسیاری از مشکلات برطرف شده و تغییرات و بهینه سازی‌های متعددی روی آن صورت گرفته است. همچنین یک بازی به صورت مخفی برای آنها که از مروگر کروم بر روی آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ استفاده می‌کنند، در نظر گرفته شده است. نکته مهم این بازی این است که برای اجرا، هیچگونه نیازی به اینترنت ندارد. شایان ذکر است که این بازی تنها در صورتی که شما به اینترنت دسترسی نداشته باشید، امکان اجرا دارد و راهی برای اجرای آن در هنگام اتصال به اینترنت نیست. پس اگر مایل به انجام این بازی هستید، باید اتصال خود از اینترنت را قطع کنید. اگر به یاد داشته باشید، در مروگر کروم بر روی دسکتاپ، زمانی که به اینترنت دسترسی نداشته باشید، یک بازی دایناسوری کوجک روی صفحه ظاهر می‌شود. این بازی جدید در iOS، مدل کوچک شده همان است.

زمانی که شما به اینترنت دسترسی نداشته باشید، با پیغام You are Offline روبرو خواهید شد. همچنین در روی صفحه نمایش، یک دایناسور کوچک را نیز مشاهده می‌کنید. این بازی، از سبک بازی‌های دویدنی است که محدودیتی نیز به همراه ندارد.

زمانی که روی دایناسور ضربه بزنید، شروع به دویدن می‌کند. در مسیر، کاکتوس‌هایی قرار گرفته‌اند که سد راه شخصیت بازی می‌شوند. با ضربه زدن روی دایناسور، او را وادار به پرش می‌کنید و به این ترتیب، موانع را پشت سر می‌گذارید. همانطور که پیش بروید، پرنده‌هایی به فضای بازی اضافه می‌شوند و بکگراند بازی نیز تغییر خواهد کرد. سرعت بازی نیز به مرور افزایش خواهد یافت.

مطمئنا این بازی می‌تواند تا زمان وصل شدن مجدد به اینترنت، شما را سرگرم کند. پس مطمئنا مایل هستید تا مرورگر کروم را به آخرین نسخه آپدیت کرده و از این بازی لذت ببرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH