برنامه جدید سامسونگ برای به دست آوردن دل خریداران گلکسی نوت ۷

از هفته گذشته زمزمه‌هایی از تدارک برنامه‌های جدید سامسونگ برای خریداران نوت ۷ به گوشی می‌رسید. به نظر می‌رسد سامسونگ با طرح‌ها و برنامه‌های مختلف سعی دارد تا خسارتی که به خریداران نوت ۷ وارد کرده و آن‌ها را ناامید کرده است را جبران کند. گمانه‌زنی‌هایی به گوشی می‌رسید که نشان می‌داد احتمالا سامسونگ برنامه‌ای برای امتیاز دادن به خریداران نوت ۷ برای خرید گوشی‌های آینده این کمپانی یعنی گلکسی S8 و نوت ۸ که احتمالا سال آینده رونمایی خواهند شد، دارد.

همین‌طور هم شد و سامسونگ امروز رسما اعلام کرد که در نظر دارد به افرادی که نوت ۷ را خریداری نموده‌اند و احتمالا به کارخانه بازگردانده‌اند، برای خرید نسل بعدی پرچم‌داران خود پنجاه درصد تخفیف ویژه بدهد. علاوه بر تخفیف این دسته از کاربران می‌توانند دو بار صفحه‌نمایش LCD خود را به‌صورت رایگان تعویض کنند.

lg-v20-vs-samsung-galaxy-note7-quick-look-18-768x512

علاوه بر این در کره جنوبی کاربران نوت ۷ می‌توانند این گوشی را با Galaxy S7 یا Galaxy S7 edge تعویض کرده و به‌جای نوت ۷ یکی از این دوگوشی را تحویل بگیرند و این طرح نیز تا پایان ماه نوامبر ادامه دارد.

به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا با این طرح‌ها اتفاقات و حوادثی که برای نوت ۷ رخ‌داده است را از ذهن کاربران پاک‌کرده و به‌نوعی از آن‌ها دل‌جویی کند. به نظر شما سامسونگ با این طرح‌ها موفق می‌شود شکست خود در جریان نوت ۷ را جبران کند؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH