پرچم‌داران موتورولا به‌صورت رسمی وارد ایران می‌شوند

شاید تا همین چند روز پیش هم هیچکدام از طرفداران برند خوشنام موتورولا تصور نمی‌کردند که بتوانند به راحتی در ایران و همزمان با مردم سراسر دنیا، آخرین مدل و پرچمدار موتورولا یعنی Moto Z و Moto Z Play را همراه با یک گارانتی معتبر و رسمی تهیه کنند.

اواسط مرداد ماه بود که شرکت هماتلکام در یک نشست مطبوعاتی و در جمع خبرنگاران حوزه آی‌تی، وعده ورود و عرضه محصولات رده بالای موتورولا را به ایران داد و هم اکنون این قول را عملی کرده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و یا سایت homatelecom.com، آن‌ها را تهیه کنند.

از مشخصات قابل ملاحظه Moto Z این غول پرچمدار موتورولا، می‌توان به پردازنده ۴ هسته‌ای Snapdragon 820 ، پردازنده گرافیکی Adreno 530، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، ۴ گیگابایت رم، صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل، وزن ۱۳۶ گرم و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.
البته شاید یکی از مهم‌ترین جذابیت‌های Moto Z، طراحی بسیار زیبا و ضخامت فوق‌العاده کم آن باشد که موجب شده است که این گوشی را باریک‌ترین پرچم‌دار دنیا لقب دهد.

2 در مورد “پرچم‌داران موتورولا به‌صورت رسمی وارد ایران می‌شوند”

  1. هر چی میگیرید سراغ هما تلکام نرید… افتضاح…. گوشی آکبند خراب بود گارانتی هم کشک.. جواب تلفن هم نمیدند صد بار حضوری هم بری فایده نداره … متاسفم برای خودم که تحقیق نکرده اسیر این شرکت شدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH