اگر می‌خواهید با گوشی‌تان بازی کنید، این ۳ مدل را بخرید!

بازی‌های موبایل نسبت به زمانی که با گوشی نوکیا ۳۳۱۰ مار یا بونس بازی می‌کردیم تغیرات زیادی کرده‌اند و قابل مقایسه با آن روزها نیستند؛ افزایش قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی‌های موبایل اجرای بازی‌هایی با گرافیک بالا را امکان‌پذیر کرده است؛ با این حال اگر بخواهید از جدیدترین و با کیفیت‌ترین بازی‌های روز لذت ببرید باید گوشی شما ویژگی‌های لازم را داشته باشد. برای این که بهترین‌ گوشی‌ها برای بازی را بشناسید در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

gaming-phones-itresan-1

۳- موتورولا Moto Z play  (بهترین از نظر باتری)

 همه کسانی که با موبایل بازی می‌کنند با مشکل خالی شدن زودهنگام باتری روبرو شده‌اند؛ هیچ چیز بدتر از تمام شدن باتری نیست، بخصوص وقتی که گرم بازی شده‌اید. اگر می‌خواهید خیالتان از بابت باتری راحت باشد موتورولا  Moto Z play را انتخاب کنید. این محصول ماژولار موتورولا به یک باتری ۳۵۱۰ میلی‌آمپری مجهز شده که به همراه یک پردازنده کم مصرف و رزولوشن مناسب صفحه نمایش، می‌تواند مدت زیادی روشن بماند. هرچند که رزولوشن و روشنایی صفحه نمایش این گوشی به خوبی انواع UHD نیست، کالیبراسیون رنگ و زوایای دید آن عالی هستند. با استفاده از شارژر TurboPower موتورولا می‌توانید در مدت زمان ۱۵ دقیقه باتری Moto Z play را برای کار به مدت ۹ ساعت شارژ کنید و از بازی با آن لذت ببرید. اگر باز هم کافی نیست، با استفاده از مزیت ماژولار بودن این دستگاه، می‌توانید پک باتری Incipio offGRID را به آن متصل کرده و از۲۲۶۰ میلی‌آمپر نیروی بیشتر برخوردار شوید؛ همچنید می‌توانید باتری اصلی و پک را هم‌زمان به صورت وایرلس شارژ نمایید.

در صورتی که این گوشی قدرت کافی برای اجرای بازی نداشته باشد تمام مزایایی که درباره باتری آن برشمردیم بدون فایده خواهند بود اما خوشبختانه  Moto Z play به خوبی از عهده اجرای بازی برمی‌آید. اگر از طرفداران موتورولا باشید حتما با جسچرها و کنترل‌های صوتی مخصوص گوشی‌های این کمپانی آشنایی دارید و خبر خوب این که تمامی آنها در این گوشی هم وجود دارند. کسانی که حداقل در ۳ سال اخیر با موتورولا کار کرده‌اند تجربه خوبی از نرم افزار سریع و روان آن دارند و Moto Z play با ۳ گیگابایت حافظه رم و پردازنده هشت ‌هسته‌ای اسنپدراگون ۶۲۵، یک انتخاب خوب برای بازی کردن است. این گوشی با قیمت ۴۰۰ دلار وارد بازارهای جهانی شده اما متاسفانه فعلا در کشور ما به صورت قانونی ارایه نمی‌شود.

gaming-phones-itresan-2

۲- hTC 10  (بهترین از لحاظ پاسخگویی تاچ)

گیمرهای حرفه‌ای می‌دانند که تاخیرهای جزئی چه اهمیتی در بازی دارد، هر لگ کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد. برای بازی با کامپیوتر یا کنسول بازی کنترل‌های زیادی از قبیل دسته بازی، کیبرد و… وجود دارند، در حالی که بازی موبایلی فقط به صفحه نمایش و سنسورهای گوشی  وابسته است و پاسخگویی لمس تاثیر مهمی در روند بازی دارد. اگر بخواهیم بهترین گوشی‌ها از لحاظ حساسیت تاچ را انتخاب کنیم، پرچمدار جدید hTC گزینه اول خواهد بود. این گوشی کمترین زمان تاخیر را در میان تمامی پرچمداران سال ۲۰۱۶ دارد و در کنار برخورداری از سخت‌افزار قدرتمند، انتخاب خوبی به منظور بازی خواهد بود. hTC 10  علاوه بر حساسیت بالای صفحه نمایش، از ویژگی‌های ممتاز دیگری از قبیل خروجی صدای قوی و با کیفیت، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بسیار خوب، ۴ گیگابایت حافظه رم و پردازنده فوق‌العاده اسنپدراگون ۸۲۰ هم برخوردار بوده و همه اینها در یک قاب خوش‌ساخت، زیبا و ارگونومیک آلومینیومی قرار گرفته‌اند. این گوشی با قیمت حدودی ۱/۹ میلیون تومان در بازار موجود است.

gaming-phones-itresan-3

۳- سامسونگ گلکسی S7 (در مجموع، بهترین)

اگر می‌خواهید بهترین گوشی گیمینگ را داشته باشید انتخابی به جز گلکسی S7 را در پیش رو ندارید! این گوشی بهترین مشخصات را برای اجرای روان و بی‌نقص تمامی بازی‌های گوگل‌پلی، آن هم در بالاترین سطح تنظیمات ممکن دارا بوده و به نظر نمی‌رسد حداقل به این زودی‌ها این وضعیت تغییر کند!

اگر باتری برای شما اهمیت زیادی دارد Moto Z play را انتخاب کنید و اگر به حساسیت صفحه لمسی اهمیت زیادی می‌دهید می‌توانید hTC 10 را بخرید اما پرچمدار سال ۲۰۱۶ سامسونگ نه تنها بهترین گوشی گیمینگ حال حاضر، بلکه سنگ بنای پلت‌فرم گوشی‌های گیمینگ آینده هم به شمار می‌رود. صفحه نمایش ۵/۲ اینچی بسیار با کیفیت از نوع super AMOLED، چیپست اسنپدراگون ۸۲۰، (یا اکسینوس ۸۸۹۰) و ۴ گیگابایت حافظه رم اجرای سریع و روان با کیفیت‌ترین بازی‌ها را توسط این گوشی امکان‌پذیر می‌کند. از سوی دیگر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی هرگونه محدودیت در نصب نرم‌افزارها و بازی‌های متعدد را از پیش رو برمی‌دارد. گفتیم که هیچ بازی وجود ندارد که روی این گوشی اجرا نشود اما فقط همین نیست، سامسونگ تصمیم گرفته که با پشتیبانی از Vulkan APIs برای بازی با کیفیت گیم‌پلی بالاتر، یک گام جلوتر از گوگل حرکت کند و با داشتن این گوشی می‌توانید در شمار اولین کاربرانی قرار گیرید که با موج جدید بازی‌های گرافیکی باکیفیت بسیار بالا همراه می‌شوند!

فراتر از تمام ویژگی‌های سطح بالای گلکسی S7 ، نرم‌افزار سامسونگ، با قابلیت‌های خاص خود قرار دارد که باعث می‌شود این گوشی در زمینه سرگرمی و بازی بی‌رقیب باشد و اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید می‌توانید از طریق منوی تنظیمات آن، لانچر و ابزارهای مخصوص بازی را فعال کنید. این قابلیت‌ها گوشی را بهینه می‌کنند تا با هیچ مشکلی در هنگام بازی روبرو نشوید؛ همچنین می‌توانید بازی را از طریق Stream با دیگران به اشتراک بگذارید!

با توجه به مواردی که گفتیم گلکسی S7 با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و طراحی عالی خود می‌تواند بهترین دوست برای یک گیمر باشد. به علاوه فراموش نکنید که این گوشی طبق نظر بسیاری از سایت‌ها بهترین دوربین را دربین تمامی پرچمداران امسال دارد، بنابراین برای بازی‌های واقعیت افزوده هم بهترین گزینه ممکن محسوب می‌شود و می‌توانید آن را با قیمت حدودی ۲ میلیون تومان با گارانتی رسمی از بازار تهیه کنید.

5 در مورد “اگر می‌خواهید با گوشی‌تان بازی کنید، این ۳ مدل را بخرید!”

  1. موندم چرا ایتی رسان این همه از سامسونگ تعریف کرد؛ مگه فرق صفحه نمایش گوشیا چقده که این همه تعریف نوشتید از سامسونگ؛ بعدشم گرافیک کوالکام از اکسینوس بهتره ؛ نمیدونم سامسونگ چی داره که سنگشو ب سینه میزنید
    فقط اسمش جا افتاده اگه یکم اطلاعات داشته باشید …

  2. اینا همش الکى بود.تستى که چند وقت پیش منتشر شده بود که یادم نیست از کدوم سایت بود با استفاده از نرم افزار خاص نشون دادن که قوى ترین پرچمداراى اندرویدى نمیتونه یک بازى را ۶٠فریم نشون بده ولى آیفون تونست ۶٠فریم نشون بده

    1. گوشی های اپل یه مشکل بزرگ دارن واسه بازی اونم اینه که اگه باتری تموم بشه باید ۳ساعت بشینی تا گوشیت فول شارژ بشه در ضمن شما میگی نمیتونه ۶۰فریم بده چون صفحه نمایش ۲k داره شامشونگ واسه اینه یعنی بهترین صفحه نمایش و بهترین صفحه نمایش یعنی بهترین تجربه گییمینگ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH