آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با شیائومی ردمی ۴

شیائومی به‌تازگی دو گوشی هوشمند شگفت‌انگیز Mi MIX و Mi Note 2 را معرفی کرده است ولی این شرکت چینی درحال برنامه‌ریزی برای معرفی دستگاهی جدید در ما‌ه‌های آینده است. در ماه آگوست شایعاتی مبنی بر وجود دستگاه میان‌رده ردمی ۴ در اینترنت منتشر شد ولی شیائومی واکنشی به اطلاعات فاش شده نشان نداد، حال این گوشی هوشمند از کشور چین تاییده دریافت کرده و به احتمال زیاد در آینده نه‌چندان دور با آن ملاقات خواهیم کرد. اگر اخبار مربوط به ردمی نوت ۴ را دنبال کرده باشید، می‌دانید که این دستگاه به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز شده است.

امروز چندین رندر از این مدل به‌همراه مشخصات فنی آن از چین منتشر شده که براساس آن شاهد استفاده شیائومی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هستیم، هنوز معلوم نیست که ردمی ۴ از حافظه خارجی پشتیبانی کند یا خیر ولی ما حدس می‌زنیم که امکان افزایش حافظه داخلی آن با کارت حافظه خارجی وجود خواهد داشت. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر را برعهده دارد و برخلاف شایعات گذشته، حجم باتری از ۴۱۰۰ میلی‌آمپر به ۴۰۰۰ میلی‌آمپر کاهش یافته است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، همچنین کاربران باید برای خرید آن مبلغ ۱۹۰ دلار بپردازند.

1 در مورد “آخرین اطلاعات و تصاویر منتشر شده در رابطه با شیائومی ردمی ۴”

  1. در خصوص استحکامش و زمان عرضش هم اگر اطلاعاتی دارید ارایه کنید ممنون ضمن اینکه باطری این گوشها پرسی است یا خیر در خصوصو قدرت باطری کاش پرسی نباشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH