دست کم ۱۰ میلیون کاربر اندرویدی به iOS کوچ کرده‌اند!

تلفن‌هایی که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، جز دستگاه‌هایی هستند که تقریبا در هر نقطه از دنیا به وفور یافت می‌شوند (البته زمانی که صحبت در مورد فروش می‌شود، اپل سود بیشتری را نصیب خود کرده است). هر دو شرکت اپل و گوگل، مدعی این هستند که کاربران زیادی از پلتفرم رغیب به سمت آنها آمده‌اند! بر اساس ادعای یک اپلیکیشن که در فروشگاه نرم‌افزاری گوگل‌پلی قرار گرفته است، دست کم ۱۰ میلیون نفر از کاربران سیستم عامل اندروید به iOS کوچ کرده‌اند.

این اتفاقات به دلیل وجود اپلیکیشنی به نام Move to iOS روی داده است. این نرم‌افزار به کاربران اندرویدی اجازه می‌دهد تا اطلاعات دیوایس خود را در امن‌ترین حالت ممکن به آیفون انتقال دهند. شایان ذکر است که این اپلیکیشن توسط اپل طراحی شده و به منظور سهولت در امر انتقال اطلاعات و آسان‌تر کردن عملیات سوییچ به iOS، در اختیار کاربران قرار گرفته است. همین امر، به کاربران کمک کرده تا به راحتی از اندروید به iOS کوچ کنند.

move-to-ios-now-has-10-million-to-50-million-installations

تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۵، بین ۱ تا ۵ میلیون کاربر اقدام به نصب این اپلیکیشن در دیوایس خود کرده بودند. بعد از گذشت یک سال، این عدد به چیزی بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون رسیده است! ما نمی‌توانیم بگوییم که همه کسانی که اقدام به نصب این اپلیکیشن کرده‌اند، قصد مهاجرت به iOS را داشته‌اند. اما اگر کمترین عدد را میزان قرار دهیم، می‌توانیم بگوییم که دست کم ۱۰ میلیون نفر از اندروید به iOS کوچ کرده‌اند!

البته این تحقیقات آنچنان که باید و شاید از روی دانش خاصی انجام نشده است. اما این میزان آمار دانلود، می‌تواند یک ابزار برای اپل به حساب آید تا بیشتر از قبل روی سیستم عامل iOS خود تأکید نماید.

اگر شما نیز قصد مهاجرت از اندروید به iOS را دارید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن Move to iOS این کار را به راحتی و در امن‌ترین حالت ممکن انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH