اپلیکیشن سلفی مایکروسافت در نهایت برای اندروید عرضه شد

مایکروسافت اخیرا سیستم عامل‌های iOS و اندروید را برای عرضه اپلیکیشن‌های خود هدف گرفته است. یکی از آنها، اپلیکیشن سلفی مایکروسافت است که دسامبر سال گذشته برای iOS عرضه شده بود.

مشخص نیست که چرا این اپلیکیشن تا به حال برای سیستم عامل اندروید عرضه نشده بود. البته مایکروسافت مطمئنا از ارایه اپلیکیشن سلفی خود، اهداف زیادی را در سر دارد.

اپلیکیشن سلفی مایکروسافت آمده تا با پردازش‌های هوشمند خود، عکس‌های سلفی را بهبود بخشد. این اپلیکیشن هنگام شکار عکس‌های سلفی، موارد زیادی مانند سن، جنسیت، رنگ پوست، نور محیط و بسیاری عوامل دیگر را روی خروجی خود لحاظ می‌کند. تمامی این مراحل، تنها با فشار دادن دکمه شاتر دوربین رخ می‌دهد.

microsoft-selfie-app

هنگامی که اپلیکیشن را باز می‌کنید، دو گزینه پیش روی شما قرار دارد. ویرایش عکس‌های از پیش گرفته شده یا گرفتن عکس جدید. اپلیکیشن سلفی مایکروسافت، نیاز به نرم‌افزار دیگر برای ویرایش عکس را از بین برده است. فیلترهایی که برای ویرایش عکس در اپلیکیشن سلفی مایکروسافت در نظر گرفته شده‌اند، شباهت بسیار زیادی به فیلترهای نرم‌افزار اینستاگرام دارند.

با بهره‌گیری از قابلیت‌های خودکاری مانند ترمیم پوست صورت، تنظیم میزان روشنایی و حتی کاهش نویز تصویر، اپلیکیشن سلفی مایکروسافت را می‌توان یک نرم‌افزار فوق‌العاده در زمینه شکار عکس‌های سلفی به حساب آورد.

اگر مایل به نصب این اپلیکیشن هستید، می‌توانید آن را به رایگان از گوگل‌پلی دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH