موتورولا توانست یک میلیون نسخه از موتو Z را به فروش برساند

اوایل روز یکشنبه، لنوو تبلیغی را منتشر کرد که خبری با خود به‌همراه داشت. براساس اطلاعات منتشر شده از این تولیدکننده، ۱ میلیون واحد موتورولا موتو Z در سطح جهانی فروخته شده است، فروش این تعداد دستگاه کمک زیادی به فروش لوازم جانبی ماژولار آن نیز کرده است. زوم واقعی Hasselblad که زوم اپتیکال ۱۰ برابر و فلاش زنون را برای کاربر فراهم می‌کند (۲۹۹.۹۹ دلار)، SoundBoost ساخت شرکت JBL که باعث افزایش کیفیت و بلندی صدای بلندگو دستگاه می‌شود (۷۹.۹۹ دلار) و پروژکتور موتو Insta-Share که به کمک آن می‌توان تصاویر و ویدیوها را بر روی دیوار یا دیگر سطوح صاف مشاهده کرد (۲۹۹.۹۹ دلار). اگر خواهان افزایش شارژدهی باتری گوشی هوشمند خود باشید، می‌توانید با خرید پک باتری Inipio offGrid به قیمت ۵۹.۹۹ دلار تا ۲۲ ساعت بیشتر دستگاه خود را همراهی کنید.

پوسته موتو Style می‌تواند جنس‌های متفاوتی همانند چوب و چرم را به گوشی شما اضافه کند، در نتیجه با توجه به سلیقه خود قادر به سفارشی‌سازی آن خواهید بود. این‌ پوسته‌ها توسط سوزن‌های مغناطیسی موجود در قسمت پایین پشت دستگاه به آن‌ها متصل شده و به‌راحتی نیز می‌توان آن‌ها را جدا کرد.

سری Z موتورولا از مدل‌های مختلفی شامل موتورولا موتو Z، موتورولا موتو Z پلی و موتورولا موتو Z فورس تشکیل گشته که مدل‌های تحت اپراتور مخابراتی ورایزون با نام‌های موتورولا موتو Z دروید، موتورولا موتو Z فورس دروید و موتورولا موتو Z پلی دروید عرضه شده‌اند.

از تمامی این گوشی‌های هوشمند چه به‌صورت آنلاک و چه تحت اپراتور مخابراتی ورایزون در ماه سپتامبر رونمایی شد. باتوجه به فروش ۱ میلیون دستگاه از سری Z و نزدیکی به فصل تعطیلات، قطعا موتورولا و لنوو از عملکرد مدل‌های جدید خود رضایت کامل دارند.

moto-z

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH