سرویس iTunes Radio، یک سرویس رایگان برای استریم موسیقی!

Eddy Cue

قبلا فقط بر اساس یک شایعه، منتظر معرفی سرویس استریم موسیقی جدیدی از سوی کمپانی اپل با نام iRadio در کنفرانس توسعه دهندگان اپل، بوده ایم که بالاخره تیم کوک و یارانش که تاب مقاومت در برابر این شایعه را نداشته و سرویس استریم موسیقی رایگانی را با نام iTunes Radio، در کنفرانس دو روز پیش خود،معرفی ساختند!

با استفاده از این سرویس iTunes Radio، میتوانید تا ایستگاه های رادیویی متفاوتی را خلق نموده  و یا چند ایستگاه رادیویی را با یک دیگر تلفیق سازید!    همچنین این سرویس، بر اساس ایستگاه های رادیویی که شما خلق کرده اید، خود نیز چند ایستگاه مشابه را به شما معرفی ساخته و میتوانید از آن ها نیز بهره مند شوید. iTunes Radio، به کاربران گزینه جدیدی به نام تاریخچه”history” را پیشکش مینماید تا کاربران، بتوانند به راحتی به عملکرد حساب خود در این سرویس، دسترسی داشته باشند یا آهنگ های مورد نظر خود را، یافته و به دلخواه آن هارا خریداری کرده و برای تمام دیوایس هایشان که از سیستم عامل iOS بهره میجویند، ارسال نمایند.

اپل نیز برای جبران هزینه های، استریم رایگان موسیقی از تبلیغات فراوانی در این برنامه بهره گرفته است تا خیالتان را از بابت دوام و ماندگاری این رایگانی، آسوده سازد !

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH