فاش شدن تصویر جدیدی از اچ‌تی‌سی بولت

به‌نظر می‌رسد که دستگاه جدید اچ‌تی‌سی یعنی بولت واقعیت داشته باشد و شاهد عرضه این گوشی هوشمند در آینده نزدیک با سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا ۷.۰ و بدون جک ۳.۵ میلی‌متری صدا توسط اپراتور مخابراتی Sprint در آمریکا خواهیم بود.

یک فرد ناشناس تصاویری از جعبه این مدل با برند Sprint برای ما ارسال کرده که با مشاهده آن‌ها به مجهز بودن اچ‌تی‌سی بولت به سیستم‌عامل اندروید ۷.۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی پی می‌بریم. شخص موردنظر گفته که این دستگاه وزن تقریبا زیادی دارد ولی حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند.

درحال‌حاضر این مدل گواهی FCC را کسب کرده و براساس شایعات گذشته، از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ و پورت USB Type-C برای شارژ و اتصال هدفون بهره می‌برد.

newly-leaked-htc-bolt-pictures

ظاهرا با یک پرچمدار روبرو نیستیم و میان‌رده‌ای باکیفیت را ملاقات خواهیم کرد. استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در این دستگاه برای ما جالب است چراکه اخیرا هیچ دستگاهی به این چیپ‌ست مجهز نشده، البته اسنپدراگون ۸۱۰ بدون هیچ شکی قدرتمند است. اگر شایعات صحت داشته باشند، در جعبه اچ‌تی‌سی یک هدفون با تکنولوژی BoomSound و امکان اتصال مستقیم به پورت USB Type-C وجود خواهد داشت که به‌صورت هوشمندانه با سبک آهنگ شنیداری شما سازگار می‌شود. ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا ببینیم اچ‌تی‌سی چه دستگاهی را معرفی خواهد کرد، البته نیازی به صبر زیاد نیست زیرا این گوشی هوشمند امروز معرفی خواهد شد، پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. در زیر نگاهی به مشخصات فنی آن می‌اندازیم:

  • سیستم‌عامل: اندروید نوقا
  • نمایشگر: ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی
  • دوربین: ۱۶ مگایپکسلی اصلی با دریچه دیافراگم f/2.0، مجهز به لرزشگیر اپتیکال و با امکان فیلم‌برداری ۴K، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی
  • باتری: ۳۲۰۰ میلی‌آمپری با امکان شارژ سریع
  • ویژگی‌های خاص: دارای استاندارد IP57 و مقاوم در برابر آب، پشتیبانی از صدای ۲۴ بیتی Hi-Res

newly-leaked-htc-bolt-pictures-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH