هواوی و فروش ۹ میلیون واحد P9 در سطح جهان

هواوی که رویای تبدیل شدن به بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در دنیا را در سر می‌پروارند، اعلام کرده که موفق به فروش ۹ میلیون هواوی P9 در سطح جهانی شده است. در ماه سپتامبر این شرکت چینی خبر از فروش ۶ میلیون دستگاه را داده بود که آمار اخیر نشان‌دهنده فروش ۳ میلیون دستگاه تنها در طی دو ماه است، همانطور که می‌دانید P9 در ماه آوریل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دوربین دوگانه ۱۲ مگایپکسلی با اپتیک‌های شرکت لایکا، پردازنده خانگی ۸ هسته‌ای Kirin 955 با فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4، رم ۳ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی (۲۵ گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار دارد)، نمایشگر ۵.۲ اینچی LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و سنسور اثر انگشت مشخصات فنی این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهند. دستگاه‌های P9 پلاس و P9 لایت نیز در سری P9 قرار می‌گیرند که مدل دوم به یک دوربین اصلی مجهز شده است.

در نیمه اول سال، این تولیدکننده موفق به فروش ۵۷.۳ میلیون دستگاه شده بود که آن را بعد از سامسونگ و اپل در رده سوم بزرگترین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند قرار داد. هواوی اخیرا از فبلت هواوی میت ۹ رونمایی کرده که براساس گزارشات فروش آن از ۱۴ نوامبر شروع خواهد شد.

Huawei-P9

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH