مشخصات هواوی میت ۹ پرو فاش شد

هواوی امسال چندین اسمارت‌فون معرفی کرده و توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی بفروش برساند. این شرکت اخیرا از دو پرچمدار میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین رونمایی کرده است.

هواوی میت ۹ نمایشگر خمیده ندارد، اما میت ۹ با طراحی پورش از این نوع نمایشگر بهره می‌برد، ولی قیمت بالایی دارد. بسیاری از کاربران انتظار دارند که هواوی نسخه‌ای از میت ۹ را با نمایشگر خمیده و البته قیمت کمتر از طراحی پورشه معرفی کند و بنظر می‌رسد که هواوی نیز همچنین قصدی دارد.

این نسخه با نام میت ۹ پرو به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات جدید، این گوشی تنها برای کشور چین عرضه می‌شود. میت ۹ پرو بدنه فلزی خواهد داشت. از نظر مشخصات فنی می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی اشاره کرد. توان پردازشی از چیپست Kirin 960 تامین می‌شود. دوربین دوگانه با لنز‌های ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی شما را در گرفتن تصاویر یاری می‌کند. چت ویدئویی را می‌توانید با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی انجام دهید. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر طرفیت داشته و اندروید ۷ نوقا با رابط کاربری Emotion UI مجموعه را هدایت می‌کند. در زیر تصاویری از این فبلت را می‌بینید.

huawei-mate-9-pro-leak_5

huawei-mate-9-pro-leak_3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH