هواوی میت ۹ پرو رسما معرفی شد

همانطور که می‌دانید هواوی اخیرا از دو دستگاه پرچمدار میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین رونمایی کرده است. در کشور چین علاوه‌بر دو مدل یاد شده، دستگاه سومی نیز براساس شایعاتی که قبلا در سایت منتشر کردیم، معرفی گردیده است. تنها چند ساعت از انتشار خبر مربوط به هواوی میت ۹ پرو می‌گذرد و حال می‌توانیم با آن در کشور چین ملاقات کنیم.

این دستگاه شباهت زیادی چه از نظر طراحی و چه از نظر مشخصات فنی با میت ۹ پورشه دیزاین دارد البته خبری از برند پورشه دیزاین در پشت آن نبوده و همچنین از قیمت کمتری برخوردار است. قبلا اخبار مربوط به میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین را پوشش داده‌ایم و حال اجازه دهید تا شما را با میت ۹ پرو بیشتر آشنا کنیم.

بدنه این فبلت فلزی بوده و به نمایشگر ۵.۵ اینچی خمیده با تکنولوژی امولد و رزولوشن QHD مجهز شده است. ۴ یا ۶ گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیتی Kirin 960، پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8، دوربین دوگانه ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی با همکاری لایکا، دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند.

سیستم‌عامل پیش‌فرض استفاده شده در میت ۹ پرو اندروید نوقا ۷.۰ بوده که به رابط کاربری EMUI 5.0 مجهز است. این دستگاه اندازه‌ای برابر با ۷.۵ در  ۷۵ در ۱۵۲ میلی‌متر داشته و نسخه‌‌های ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی آن به‌ترتیب قیمتی برابر با ۴۶۹۹ یوان (۶۸۷ دلار) و ۵۲۹۹ یوان (۷۷۵ دلار) در کشور چین دارد. باتوجه به این قیمت‌ها باید بگوییم که قیمت آن از میت ۹ معمولی بیشتر بوده ولی نسبت به پورشه دیزاین با قیمت ۸۹۹۹ یوان (۱۳۱۶ دلار) بسیار ارزان‌تر محسوب می‌شود.

هنوز نمی‌دانیم که امکان خریداری میت ۹ پرو در خارج از چین وجود دارد یا خیر، ولی حدس می‌زنیم به‌علت عدم معرفی آن در کشور آلمان نتوانیم با آن در کشور دیگری ملاقات کنیم.

1 در مورد “هواوی میت ۹ پرو رسما معرفی شد”

  1. اینکه کپی موبه مو از سامسونگه که…..دریغ از کمی خلاقیت.با همه علاقه ای که به برند هواوی دارم اما در این مدل حیف بود که سراغ خلاقیت نرفته.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH