احتمال مجهز شدن سامسونگ گلکسی S8 به نمایشگر حساس به فشار

حال که تولید گلکسی نوت ۷ متوقف شده است، سامسونگ تنها گلکسی S7 Edge را به‌عنوان پرچمدار برای سال ۲۰۱۶ در اختیار دارد و اخیرا نیز این دستگاه را با رنگ جدیدی عرضه کرده تا آن را برای مدتی طولانی‌تر زنده نگه دارد، بااین‌حال طرفداران و تحلیلگران منتظر پرچمدار سال آینده این غول کره‌ای هستند.

شایعات زیادی در رابطه با گلکسی S8 منتشر شده که تغییرات بزرگی را برای این پرچمدار جدید پیش‌بینی کرده‌اند. اخبار مرتبط با نمایشگر خمیده با رزولوشن ۴K، پردازنده و طراحی جدید را در گذشته مشاهده کرده‌ایم و حال آخرین شایعه به نمایشگر حساس به فشار اشاره دارد. براساس اطلاعات منتشر شده از کره جنوبی، سامسونگ به‌دنبال اضافه کردن قابلیت حساسیت به فشار به صفحه نمایش محصولات خود است که به‌نظر می‌رسد گلکسی S8 اولین گوشی هوشمند این شرکت با قابلیت ذکر شده باشد.

حساسیت به فشار یا فورس تاچ توسط اپل به محبوبیت دست یافت البته قبل از اپل شرکت چینی هواوی از این تکنولوژی در محصول خود استفاده کرده بود. به‌نظر می‌رسید که گوگل توجه ویژه‌ای به این قابلیت کند و حتی آخرین نسخه از سیستم‌عامل خود را با ویژگی‌های متناسب با آن معرفی کند ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

اگرچه هواوی اولین محصول در دنیای اندروید با صفحه نمایش حساس به لمس را معرفی کرده ولی همانطور که می‌دانیم سامسونگ وظیفه تولید نمایشگر محصولات زیادی از این شرکت چینی را برعهده دارد، این تولید انبوه نشان‌دهنده قدرت سامسونگ و توانایی آن در استفاده از این تکنولوژی در گوشی‌های هوشمند خود است. شاید از خود بپرسید که آیا دیگر محصولات سامسونگ به این فناوری مجهز خواهند شد؟ در این گزارش اعلام شده که در دو سال آینده اکثر گوشی‌های هوشمند این شرکت به نمایشگر حساس به فشار مجهز خواهند شد، درنتیجه احتمالا این فناوری برای مدت نه‌چندان طولانی در انحصار محصولات گران‌قیمت سری S باشد. سامسونگ اولین شرکتی محسوب می‌شود که قابلیت چند پنجره‌ای را به محصولات خود اضافه کرد یا سیستم‌عامل اندروید را برای S Pen محصولات سری نوت بهینه‌سازی کرد، درنتیجه سامسونگ بهترین شرکتی است که می‌تواند این فناوری را در نرم‌افزار محصولات خود تبدیل به یک تجربه مفید برای کاربر کند.

samsung_galaxy_s7_edge_hands_press_image

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH