شایعه: گلکسی A7 2017 در برابر آب مقاوم است

در ماه دسامبر سال گذشته سامسونگ محصولات سری A خود را به‌روزرسانی و آن‌ها را تحت سری ۲۰۱۶ وارد بازار کرد. باتوجه به افزایش شایعات در رابطه با گلکسی A7 2017، انتظار داریم که سامسونگ در ماه آینده این گوشی هوشمند را به‌عنوان جایگزین گلکسی A7 2016 معرفی کند. براساس آخرین شایعات و اطلاعات منتشر شده از Antutu و Zauba، این دستگاه به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تکنولوژی امولد مجهز خواهد شد که به‌معنای افزایش ۰.۲ اینچ در اندازه صفحه نمایش نسبت به مدل سال گذشته است.

اگرچه شایعات گذشته نیز به اندازه نمایشگر اشاره داشتند ولی اطلاعات اخیر اندازه کلی دستگاه را نیز مشخص کرده و حال می‌دانیم که گلکسی A7 2017 اندازه‌ای برابر با ۷.۸ در ۷۶.۹۲ در ۱۵۷.۶۹ میلی‌متر دارد که باتوجه به اندازه ۷.۳ در ۷۴.۱ در ۱۵۱.۵ میلی‌متری مدل سال گذشته، شاهد بزرگ‌تر شدن آن هستیم. این افزایش ضخامت به‌علت استفاده از باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود.

پردازنده اگزینوس ۷۸۸۰، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی با امکان افزودن حافظه خارجی و ۳ گیگابایت رم عملکرد روان آن را به‌همراه خواهد داشت. گفته می‌شود که در جلو و پشت دستگاه از دوربین‌های ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f1.9 استفاده شده است. برای دیگر مشخصات آن می‌توان به پورت USB-C، سنسور اثر انگشت و کسب گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد که در صورت صحت این شایعه، مورد آخر برای اولین‌بار در سری A بکار برده خواهد شد.a7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH