بررسی اپلیکیشن آموزش مکالمه زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی این روز‌ها به یکی از پایه‌ترین نیاز‌های زندگی افراد تبدیل شده است. تکنولوژی هم در این راه بدون حرکت نبوده و اقدامات متعددی در راستای این امر آموزشی انجام شده است.

اپلیکیشن آموزش مکالمه زبان انگلیسی همراه به شما کمک خواهد کرد تا دانش لغوی و گرامر‌تان را بیشتر کنید و بتوانید راحت‌تر با زبان انگلیسی سخن بگویید. با وارد شدن به برنامه با منو‌های مختلفی مواجه می‌شوید که یک به یک به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

اولین منو Media Player نام دارد که با وارد شدن به آن و انتخاب سطح مورد نظر می‌توانید به مکالمه‌های موجود در درس‌های مختلف که به صورت فایل‌های صوتی‌ هستند، گوش فرا دهید. مکالمه‌ها از سری کتاب‌های Interchange انتخاب شده‌اند.

منوی بعد با نام Conversation قرار دارد. در این قسمت همان مکالمه‌های موجود در بخش Media Player این بار هم به صورت متنی و هم صوتی موجود است. امکان تعیین کردن تکرار برای هر دیالوگ و ضبط صدا نیز در این بخش موجود است.

۰۱-english

منوی سوم Leitner Box نام داشته که شما را در به خاطر سپردن جملات و دیالوگ‌ها کمک می‌کند. روند این بخش به این صورت است که شما هر جمله‌ای را که مشکل دارید، وارد جعبه اول می‌کنید و روز بعد باز سراغ همان جمله می‌روید. اگر توانستید جمله را به خاطر بیاورید که هیچ، در غیر این صورت جمله را به جعبه دوم انتقال داده و روز بعد امتحان می‌کنید. این روند تا زمانی که تمامی جمله‌ها را یاد بگیرید ادامه خواهد یافت.

منوی بعدی Dictionary است. در این بخش شما کلمه انگلیسی را وارد می‌کنید و سپس معادل فارسی آن برای شما نمایش داده می‌شود. امکان شنیدن تلفظ کلمه‌ هم در این قسمت موجود است. شما می‌توانید لغات خاصی را که مد نظر دارید ستاره‌دار کنید و آن‌ها را در بخش خاصی کنار هم داشته باشید.

قسمت بعدی Favorites نام دارد که همان لغات ستاره‌دار بخش Dictionary در این قسمت قرار خواهد گرفت. آخرین قسمت هم About us است که در آن توضیحاتی اندک درباره برنامه و سازندگان داده شده است.

منابع و مطالبی که در این اپلیکیشن قرار دارد همه از کتاب‌های Interchange و با لهجه آمریکایی هستند. در منوی تنظیمات این برنامه شما می‌توانید بخشی را فعال کنید تا به طور روزانه شما را توسط نوتیفیکیشن باخبر سازد.

۰۰

این اپ در مراحل ابتدایی آموزش به صورت رایگان عمل می‌کند و بعد‌ها که می‌خواهید به سطح‌های بالاتر بروید، می‌بایست با پرداخت درون برنامه‌ای به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

در ادامه قابلیت‌های کلیدی این اپ برای شما قرار گرفته است:

  • دیکشنری انگلیسی به فارسی با دایره لغات بیش از ۳۰ هزار کلمه
  • جعبه یادگیری لایتنر برای جملات و دیالوگ‌ها
  • تلفظ صوتی در بخش دیکشنری و مکالمه
  • یادگیری زبان انگلیسی در ۴ سطح متفاوت از کتاب Interchange

این اپلیکیشن را می‌توانید به صورت رایگان از طریق لینک زیر برای سیستم عامل اندروید دانلود کنید.

bazar-logo-1-1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH