سامسونگ: میزان فروش نسل چهارم کهکشانی ها بسیار بالا بوده است!

samsung_door_logo نسل چهارم کهکشانی که به خاطر عملکردی نه چندان عالی نتوانستند آن طور که باید و شاید قدرت واقعی خود را به رقبای خود، نشان دهند و به تازگی نیز،درگیر شایعات فراوانی شده اند!

به تازگی شایعه ای مبنی بر کاهش ارزش سهام شرکت سامسونگ به خاطر میزان فروش پایین نسل چهارم کهکشانی ها، انتشار یافته  که سامسونگ به تازگی با تکذیب آن، کاهش میزان سهام خود را در چند هفته اخیر غیر واقعی خواند. همچنین به تازگی یکی از مسئولان کمپانی سامسونگ، در تماس با رسانه های کره ای، به فروش بالای نسل چهارم کهکشانی ها اشاره داشته و گفته: میتوانم بگویم میزان فروش سری 4 کهکشانی ها، بسیار خوب بوده است و این تلفن های هوشمند، به خوبی فروش میروند!

این حاضر جوابی ها یا پاسخ به یک ادعای مطرح شده توسط یک آمار مطرح شده کذایی، بسیار نادر بوده است و کم تر کمپانی هایی حاضر به انجام چنین کاری بوده است تا بدین وسیله، خود را آماج سیل عظیمی از شایعات یا کذب های فراوان قرار دهد! علاوه بر این سامسونگ به اختلافاتش با کمپانی اپل بر سر 50 ثبت اختراع نقض شده، اشاره کرد و گفت: هیچ برنامه ای برای حل و فصل این مشکلات نداشته و این مشکلات، بر فروش محصولات ما در سراسر جهان بی تاثیر بوده است. سامسونگ در آخر، از رونمایی و معرفی  نسل جدید سری گلکسی زوم،در 20 ژوئن در یک مراسم در شهر لندن خبر داد و گفت به زودی آن را به معرفی عمومی خواهیم رساند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH