چرا سامسونگ گلکسی A5 پرفروش است؟!

گلکسی A5 که در اواخر سال ۲۰۱۵ عرضه شد، به یکی از پرفروشترین موبایل‌ها در بازار اروپا تبدیل شده است. اما چه چیزی باعث شده که یک گوشی میان‌رده بتواند کاربران زیادی را به سمت خود بکشاند؟ در زیر پاسخ‌هایی برای این پرسش می‌یابید.

قیمت مناسب

گلکسی A5 در زمان رونمایی بازخوردهای خوبی داشت. اما قیمت آن نسبت به مشخصات فنی کمی گران بود. اما حالا اوضاع فرق کرده و قیمت آن به ۳۵۰ دلار کاهش یافته است. با این قیمت می‌توان برخی از نقاط ضعف گوشی مانند کیفیت دوربین را نادیده گرفت. حتی برخی اپراتورها با قراداد، این گوشی را به قیمت یک یورو عرضه می‌کنند!

طراحی جذاب

طراحی بهترین ویژگی گلکسی A5 بوده و احتمالا دلیل موفقیت آن نیز هست. این گوشی با بدنه فلزی بسیار جذاب بنظر رسیده و بسیار شبیه گوشی‌های پریمیوم بنظر می‌رسد. دکمه‌های فلزی و نمایشگر شیشه‌ای به جذابیت آن کمک می‌کنند. وزن ۱۵۵ گرمی احساس خوبی به کاربر می‌دهد.

اندازه مناسب

بر خلاف گوشی‌های فعلی که هر روز بزرگتر و بزرگتر می‌شوند، گلکسی A5 اندازه مناسبی دارد. این گوشی اندازه یک فبلت را ندارد و برای بسیاری از کاربران مناسب است. نمایشگر ۵.۲ اینچی Full HD برای تمام کاربران کافیست. اگر از طرفداران گوشی‌های بزرگ هستید باید بدانید که سامسونگ قصد دارد، نسخه بزرگتری از A5 را نیز عرضه کند.

عمر باتری خوب

طول عمر باتری پس از طراحی دومین ویژگیست که کاربران به آن علاقه زیادی نشان می‌دهند. گلکسی A5 در این زمینه یکی از بهترین‌ها بوده و می‌تواند حتی در صورت استفاده سنگین تا دو روز شارژ نگه دارد! A5 حتی حالت‌های مختلف برای مصرف انرژی دارد.

برند سامسونگ

شاید بسیاری با این قسمت مخالف باشند، اما سامسونگ یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای بازار اسمارت‌فون‌های اندرویدی است. البته بازاریابی این غول کره‌ای همانند پرچمدارانش عالیست. بسیاری از کاربران همیشه به دنبال یک گوشی از سامسونگ هستند، فارغ از اینکه مدل آن چه باشد.

androidpit-samsung-galaxy-a5-2016-10-w782

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH