قرارداد سامسونگ و مایکروسافت توسعه اپلیکیشن برای تایزن را آسان‌تر می‌کند!

سال ۲۰۱۶ سال پر فراز و نشیبی برای سامسونگ بود. موفقیت گلکسی S7 و فاجعه گلکسی نوت ۷ باعث شد که سامسونگ سالی پر از اشک و لبخند داشته باشد. سال ۲۰۱۶ کم‌کم به اتمام می‌رسد، اما سامسونگ تلاش‌هایش را در زمینه موبایل متوقف نکرده و ادامه می‌دهد. این تلاش‌ها محدود به سخت‌افزار نخواهد بود. چندی پیش سامسونگ اعلام کرد که ۹ میلیون دلار برای ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل تایزن سرمایه‌گذاری می‌کند. ظاهرا بنظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد به یکباره مشکل نبود اپلیکیشن را برای تایزن حل کند، چون قرارداد جدیدی با مایکروسافت بسته تا توسعه اپلیکیشن را برای تایزن آسان‌تر کند.

بر اساس قرارداد جدید، مایکروسافت و سامسونگ بر روی پروژه متن‌بازی همانند NET Core. و Xamarin.Forms کار خواهند کرد که به توسعه‌دهندگان NET. اجازه می‌دهد تا برای تایزن اپلیکیشن توسعه دهند. سامسونگ امروز اولین نسخه از Visual Studio Tools برای تایزن را معرفی کرد که به توسعه‌دهندگان NET. اجازه می‌دهد به راحتی اپلیکیشن‌هایی برای تلویزیون‌های هوشمند، گجت‌های پوشیدنی و گوشی‌های بهره‌مند از سیستم عامل تایزن اپلیکیشن توسعه دهند. سونگ هوان چو مدیر بخش نرم‌افزار سامسونگ می‌گوید:

سامسونگ خوشحال است که به جامعه NET. پیوسته است. NET. توسعه‌دهندگان زیاد و پتانسیل بالایی دارد. با همکاری هوشمندانه و رو به جلو با مایکروسافت، سامسونگ انتظار دارد که محیط توسعه منحصربفرد برای توسعه‌دهندگان سی شارپ و تایزن ایجاده کرده و از این طریق، اکوسیستم تایزن را وسعت ببخشد.

سامسونگ می‌گوید که در حال حاضر ۵۰ میلیون گجت مجهز به تایزن در دنیا وجود دارد و این همکاری باعث خواهد شد که اپلیکیشن‌های بیشتری برای تایزن ببینیم. اما احتمالا اپلیکیشن‌های نوشته شده با سی شارپ تا سال ۲۰۱۷ عرضه نخواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH