مدیر بازاریابی هواوی: سال آینده منتظر P10 با پردازنده Kirin 960 باشید

هواوی امسال از چندین گوشی هوشمند پرچمدار رونمایی کرده که با هواوی P9 و P9 Plus اوایل سال ۲۰۱۶ آشنا شدیم. این دو دستگاه در ماه آوریل معرفی شدند و اولین مدل‌هایی محسوب می‌شوند که دوربین آن‌ها با همکاری شرکت لایکا ساخته شده است. در هر صورت، این دو گوشی هوشمند هنوز هم کاملا قدرتمند بوده و ما انتظار نداریم که به این زودی جایگزین آن‌ها را ملاقات کنیم ولی اخیرا شایعاتی در رابطه با P10 در اینترنت منتشر و حتی نتایج بنچمارک آن نیز در GFXBench مشخص شده است، در نهایت نیز تصاویری از این پرچمدار فاش گشته است.

اگر مشخصات موجود در GFXBench صحت داشته باشد، هواوی P10 به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. براساس GFXBench قدرت این دستگاه را پردازنده ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیتی Kirin 960 تامین می‌کند، پردازنده‌ای که هم‌اکنون قدرتمندترین چیپ‌ست هواوی محسوب می‌شود و تراشه گرافیکی Mali-G71 آن را همراهی می‌کند.

با دانستن مشخصات ذکر شده در بالا به سراغ اطلاعات جدید منتشر گشته توسط آقای Hawa Hyath، مدیر بازاریابی کشورهای جنوب صحرای آفریقا می‌رویم. آقای Hyath در کنفرانس AfricaCom 2016 که در شهر کیپ‌تاون برگزار شد، اعلام کرد که باید منتظر پرچمدار آینده هواوی در سال ۲۰۱۷ باشیم، قبلا برخی شایعات به معرفی این دستگاه تا قبل از پایان سال جاری میلادی اشاره داشتند. او علاوه‌ بر تاریخ معرفی، چیپ‌ست Kirin 960 را به‌عنوان مسئول تامین قدرت این مدل معرفی کرده است. براساس گفته‌های او، ساکنان کشور آفریقا جنوبی در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۷ قادر به خریداری هواوی میت ۹ و هواوی Nova خواهند بود.

تقریبا مطمئن هستیم که دوربین هواوی P10 نیز با همکاری لایکا و لنزهای آن ساخته خواهد شد، البته سنسور این دوربین را سونی تامین خواهد کرد. اگر تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند صحت داشته باشد، باید خود را برای ملاقات با دستگاهی فلزی و مجهز به دکمه هوم شامل سنسور اثر انگشت در جلوی آن آماده کنیم. دکمه‌های مربوط به تنظیم صدا و روشن و خاموش کردن دستگاه نیز در سمت راست قرار گرفته که شاید به‌معنای قرارگیری جایگاه سیمکارت در طرف چپ P10 باشد. تصویری از پشت دستگاه نیز فاش شده که دوربین اصلی دوگانه در آن قابل مشاهده است که البته این امر کاملا امکان‌پذیر و عادی محسوب می‌شود.

mate9-review-4

7 در مورد “مدیر بازاریابی هواوی: سال آینده منتظر P10 با پردازنده Kirin 960 باشید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH