سامسونگ گلکسی (A7 (2017 مجوز بلوتوث را دریافت کرد

هرچه به پایان سال نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار مربوط به اسمارت‌فون‌های جدید بیش‌تر می‌شود. بسیاری از شرکت‌ها تصمیم گرفته‌اند تا پیش از Black Friday و فصل خرید برای سال نو میلادی، محصولات تازه‌ای را معرفی کنند تا بتوانند از این فرصت برای افزایش درآمدهای خود استفاده کنند. سامسونگ یکی از کمپانی‌هایی است که به احتمال زیاد چند مدل جدید اسمارت‌فون را درابتدای ماه دسامبر معرفی کند. یکی از این دیوایس‌ها گلکسی A7 ورژن ۲۰۱۷ است که به تازگی موفق به دریافت گواهی‌ بلوتوث شده است.

این اولین باری نیست که گلکسی (A7 (2017 را در خبرها مشاهده می‌کنیم. در واقع این اسمارت‌فون پیش‌تر در دو بنچمارک GFXBench و Antutu خودنمایی کرده است. این اسمارت‌فون که با نام SM-A720F نیز شناخته می‌شود یک اسمارت‌فون میان رده است که از جمله مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و پردازنده قدرتمند ۱.۸ گیگاهرتزی اگزینوس ۷۸۸۰ اشاره داشت.

هم‌چنین بخشی از مشخصات این اسمارت‌فون در بنچمارک GFXBench منتشر شده است. در این بنچمارک مشخص شده که گلکسی (A7 (2017 به سه گیگابایت رم مجهز شده‌ است و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را شاهد خواهیم بود. البته می‌توان با اطمینان گفت که این اسمارت‌فون به شیار کارت حافظه مجهز است.

از دیگر مشخصات این اسمارت‌فون که البته هنوز تایید نشده است می‌توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، USB نوع C و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد.

samsung-galaxy-a7-2017-bluetooth-sig

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH