سامسونگ: باتری گلکسی S7 هیچ مشکلی ندارد

بعد از انتشار خبرهای مبنی بر انفجار یا آتش گرفتن دستگاه‌های گلکسی S7 در این هفته، سامسونگ یک بیانیه رسمی با موضوع کیفیت و امنیت مدل‌های سری گلکسی S7 منتشر کرده که آن را در زیر مشاهده می‌نمایید.

تاکنون هیچ مورد تایید شده‌ای از مشکل باتری‌های استفاده شده در مدل‌های گلکسی S7 در میان بیش از ۱۰ میلیون دستگاه فروخته شده در کشور آمریکا مشاهده نشده است، البته ما اعلام می‌کنیم که برخی از آن‌ها به‌علت مشکلات خارجی با حادثه روبرو گشته‌اند. برای سامسونگ غیر ممکن است که دلیل آسیب دیدن دستگاه را بدون بررسی آن، شناسایی و اعلام کند.

ما کاملا مطمئن هستیم که گوشی‌های هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge ایمن هستند و تنها نمونه اندکی از آن‌ها دچار مشکل شده‌اند. اگر به گذشته نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که دستگاه‌های مختلفی از جمله آی‌فون نیز در شرایط متفاوتی آتش گرفته‌اند، درنتیجه امکان ایجاد این مشکل برای سازندگان وجود دارد ولی تعداد آن‌ها بسیار کم است. همانطور که می‌دانید در گذشته نه‌چندان دور فبلت گلکسی نوت ۷ دچار احتراق شد که باتری دلیل اصلی این حادثه بود و سامسونگ دوبار با فراخوانی این دستگاه سعی در رفع مشکل داشت ولی به‌علت شیوع این حادثه، درنهایت این شرکت کره‌ای تولید و فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف کرد. گلکسی S7 از زمان عرضه به بازار تا به امروز با مشکل انفجار یا احتراق به‌صورت عمده روبرو نشده ولی بهتر است سامسونگ با انتشار بیانیه‌های مشابه، امنیت گلکسی S7 و S7 Edge را برای کاربران تضمین کند.

galaxy-s7-edge-angle-1500x1000

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH