۵ دلیل برای خرید هواوی میت ۹

هواوی میت ۹ جدیدترین فبلتی است که از این سازنده چینی می‌بینیم. هواوی آرزوهای زیادی برای این فبلت داشته و می‌خواهد آن را به عنوان رقیبی برای گلکسی S7 Edge و آیفون ۷ پلاس مطرح بگرداند. هواوی همچنین امید دارد که بتواند مشتریان نوت ۷ را به سمت میت ۹ بکشد. میت ۹ با قیمت مناسب و مشخصات فنی بالا، یکی از بهترین اسمارت‌فون‌های موجود در بازار است. در زیر پنج دلیل برای خرید این محصول چینی می‌بینید.

تنها اسمارت‌فون بزرگ در بازار

هواوی میت ۹ با نمایشگر ۵.۹ اینچی یک فبلت اصیل است. رقبایی همچون وان‌پلاس ۳T، گلکسی S7 Edge و آیفون ۷ پلاس تنها نمایشگرهایی ۵.۵ اینچی دارند. میت ۹ قطعا کسانی را که به دنبال اسمارت‌فونی با نمایشگر بزرگ هستند به خود جلب می‌کند. البته در نظر داشته باشید که نمایشگر باعث نشده که اندازه خود گوشی بزرگ باشد. در حقیقت، میت ۹ و آیفون ۷ پلاس اندازه‌ای برابر دارند. در کل می‌توان گفت که میت ۹ یک گوشی شیک و خاص است. میت ۹ قادر است با طراحی کلاسیک کاربران تجاری را به سمت خود بکشاند. کناره‌های گوشی عالی بوده و لمس بدنه فلزی لذت‌بخش است.

androidpit-huawei-mate-9-vs-iphone-7-plus-1132-w782

دوربین عالی

با عرضه P9، هواوی همکاری خود را با لایکا آغاز کرد. همچنین استفاده از دوربین‌های دوگانه را نیز آغاز کرد. میت ۹ نیز این راه را ادامه می‌دهد. شما یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی تک‌رنگ می‌بینید. قدرت واقعی دوربین در نورهای کم خود را نشان می‌دهد و اگر به عکس‌های سیاه و سفید علاقه دارید، میت ۹ یکی از بهترین گوشی‌های بازار است. با این دوربین دوگانه قادر به فیلم‌برداری ۴K نیز هستید.

عملکرد عالی

در درون میت ۹، آخرین چیپست هواوی با نام Kirin 960 همراه با ۴ گیگابایت رم را می‌بینید. این چیپست دارای چهار هسته Cortex-A53 بوده که حداکثر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز دارند که با چهار هسته Cortex-A73 که حداکثر فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز دارند، ترکیب می‌شوند. بنابر گفته‌های هواوی، این چیپست دارای یک الکوریتم یادگیری بوده که باعث می‌شود گوشی حتی پس از ۱۸ ماه استفاده مداوم بدون عیب و سریع کار کند. از نظر گرافیک نیز با وجود چیپ Mali G71 MP8 که با موتور گرافیکی Vulkan سازگار است، از قافله عقب نخواهید بود. قابلیت مولتی تسکینگ بسیار سریع کار می‌کند و بنچمارک‌ها به آن امتیاز بالایی داده‌اند.

androidpit-huawei-mate9-0162-w782

اندروید نوقا

از آنجایی که اندروید نوقا در اواخر آگوست معرفی شده، تنها چند اسمارت‌فون از آن بهره می‌برند. خوشبختانه، میت ۹ یکی از این گوشی‌هاست. رابط کاربری EMUI 5  هواوی باعث می‌شود که به سهولت از میت ۹ استفاده کنید. شما از آخرین امکانات اندروید و سادگی رابط کاربری هواوی بهره خواهید برد. بنظر می‌رسد که هواوی رابط کاربری خود را به اندروید شبیه‌تر کرده است.

androidpit-huawei-mate9-0158-w782

طول عمر باتری عالی

میت ۸ که خلف میت ۹ بود، نیز سخت‌افزار مناسبی داشت. میت ۹ نیز ما را نا‌امید نمی‌کند و قصد دارد راه خلف خود را ادامه دهد. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری باعث می‌شود که بتوانید یک روز کامل از آن استفاده کنید و اگر کاربری باشید که با گوشی کارهای سنگین انجام نمی‌دهید، احتمالا باتری تا دو روز نیز دوام می‌آورد. این باتری بزرگ با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع به سرعت شارژ می‌شود. میت ۹ از فناوری شارژ سریع SuperCharge استفاده کرده که نسبت به مدل‌های پیشین ۵۰ درصد عملکرد بهتری دارد.

huawei_mate_9_battery-w782

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH