پنج جایگزین برای آی‌فون ۷ با رنگ مشکی براق

همان طور که می‌دانید رنگ مشکی براق آی‌فون ۷، یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین مدل‌های موجود در بین سایر رنگ‌های آی‌فون بوده است. اما همین موضوع باعث شد تا این مدل به سرعت در بازار جهانی به فروش برود و موجودی اکثر فروشگاه‌ها برای این رنگ صفر شود.

سامسونگ هم در این میان دست به کار شده تا نسخه‌ مشکی براق گلکسی S7 Edge را به بازار عرضه کند. پس باید منتظر این دو کمپانی با تولیدات مشکی براق‌شان ماند. اما امروز می‌خواهیم بدانیم که چه محصولات دیگری به جز آی‌فون ۷ با رنگ مشکی براق در بازار وجود دارند. شاید این مدل‌ها انتخاب بهتری برای شما باشند.

این هم پنج تلفن هوشمندی که در حال حاضر با رنگ مشکی، در بازار موجود هستند.

گلکسی S7 Edge با رنگ مشکی عمیق

همان طور که می‌دانید سامسونگ از قبل نسخه مشکی گلکسی S7 Edge را روانه بازار کرده است. پس چرا باید منتظر این گوشی با رنگی مشکی‌تر بمانیم؟

البته این موضوع را بهتر است بدانید که S7 Edge با رنگ مشکی عمیق، لبه‌هایی روشن‌تر از مشکی براق خواهد داشت.

samsung-galaxy-s7-edge-onyx-black

گلکسی S6 Edge با رنگ مشکی یاقوتی

پرچمدار سال گذشته سامسونگ هم یکی از گزینه‌های موجود برای انتخاب است. مشکی یاقوتی، یکی از خاص‌ترین رنگ‌های موجود برای این گوشی است؛ به طوری که با وجود مشکی بودن، رگه‌هایی آبی رنگ در آن دیده می‌شود.

samsung-galaxy-s6-edge-black-sapphire1

اکسپریا Z5 Premium

سونی اکسپریا Z5 Premium با رنگ مشکی براق و طراحی ساده در عین حال زیبا، می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های موجود در این لیست باشد.

sony-xperia-z5-premium

هواوی آنر ۸

یکی از زیباترین گوشی‌های موجود در این لیست آنر ۸ است. اگر به دنبال آی‌فون ۷ پلاس با رنگ مشکی براق بوده‌اید، باید به شما بگوییم که آنر ۸ نه تنها در رنگ مشکی براق موجود است، بلکه دو دوربین هم در خودش جای داده است.

honor-8

شیائومی Mi 5

Mi 5 هم یکی دیگر از آن گوشی‌هایی است که با رنگ مشکی براق به فروش می‌رسد. این گوشی می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد؛ چرا که مشخصات سخت‌ افزاری عالی و ظاهری زیبا را در کنار قیمت بسیار مناسب دارد. با وجود قیمت مناسب این گوشی می‌تواند به راحتی جای گوشی‌هایی مثل گلکسی S7 Edge و یا حتی آی‌فون ۷ با همان رنگ مشکی را بگیرد.

xiaomi-mi-5

2 در مورد “پنج جایگزین برای آی‌فون ۷ با رنگ مشکی براق”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH