اندروید ۷.۱ برای دستگاه‌های نکسوس از ۱۵ آذر در دسترس خواهد بود

اپراتور مخابراتی کانادایی Rogers اعلام کرده که به‌روزرسانی اندروید نوقا ۷.۱.۱ از ۱۵ آذر در آمریکای شمالی عرضه می‌شود. در ماه گذشته گوگل به‌طور رسمی از اندروید نوقا ۷.۱ رونمایی و اعلام کرد که این نسخه از اوایل ماه دسامبر در دسترس کاربران دستگاه‌های نکسوس قرار خواهد گرفت، حال به‌نظر می‌رسد که گوگل به وعده خود عمل کرده و تاریخ دقیق آن نیز مشخص شده است.

بخش استرالیایی ودافون از برنامه خود برای ارایه اندروید نوقا ۷.۱.۱ برای نکسوس ۶P در تاریخ ۶ دسامبر (۱۶ آذر) پرده برداشت، این به‌روزرسانی همراه با آخرین وصله‌های امنیتی و قابلیت‌های جدید، ۶۵۰ مگابایت حجم دارد و در طی دو هفته تمامی دستگاه‌های واجد شرایط این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

اگر نکسوس ۶P در تاریخ ۶ دسامبر این نسخه را دریافت کند، احتمالا مدل‌های نکسوس ۵X، نکسوس ۶، نکسوس ۹، نکسوس پلیر و تبلت پیکسل C نیز در همین محدوده زمانی به اندروید ۷.۱ به‌روزرسانی می‌شوند (این نسخه خارج از استرالیا نیز عرضه خواهد شد). همانطور که می‌دانید گوشی هوشمند پیکسل XL با اندروید ۷.۱ به بازار عرضه گشت ولی این دستگاه نیز برای دریافت آخرین وصله‌های امنیتی که ماهانه برای آن ارایه می‌شود، در اوایل ماه دسامبر به‌روزرسانی خواهد شد. درحال‌حاضر توسعه‌دهندگان قادر به دریافت نسخه پیش‌نمایش اندروید ۷.۱ برای دستگاه‌های نکسوس ۶P و نکسوس ۵X هستند، درنتیجه اگر خواهان تجربه این نسخه قبل از ارایه رسمی آن توسط گوگل هستید می‌توانید آن را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH