میزو M3X با پردازنده هلیو P20 و ۴ گیگابایت رم رسما معرفی شد

کمپانی چینی میزو به تازگی از مدل M3X رونمایی کرده است. این گوشی نمایشگری ۵.۵ اینچی AMOLED با شیشه ۲.۵D دارد که وضوح آن رقم ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را نشان می‌دهد. این مقدار رزولوشن توانسته چگالی پیکسلی ۴۰۱ppi را به ارمغان بیاورد. پردازنده به کار رفته در این اسمارت‌فون مدیاتک P20 است که هشت هسته ۲.۳ گیگاهرتزی دارد و پردازش‌های گرافیکی آن توسط رابط Mali-T880 انجام می‌گیرد.

mxa

این دو اسمارت‌فون دو نسخه متفاوت دارد، اولین نسخه از سه گیگابایت رم LPDDR4 بهره می‌برد و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، دومین نسخه با ۴ گیگابایت رم LPDDR4 و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده است. دوربین به کار رفته در M3X سنسور IMX 386 سونی است که ۱۲ مگاپیکسلی است و سایز پیکسل‌های آن ۱.۲۵µm است. از دیگر خصوصیات این سنسور می‌توان به فوکوس لیزری خودکار اشاره کرد. دوربین سلفی به کار رفته در این اسمارت‌فون ۵ مگاپیکسلی است. وظیفه تولید نیرو در M3X بر عهده یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری گذاشته شده است که البته از سیستم شارژ سریع mCharge نیز پشتیبانی می‌کند.

meizu-m3x-2

سنسور اسکنر اثر انگشت به کار رفته در این اسمارت‌فون، در کلید هوم قرار گرفته است و می‌تواند عملیات اسکن را در کم‌تر از ۰.۲ ثانیه انجام دهد. میزو M3X خوشبختانه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از دست نداده است و از دیگر راه‌های ارتباطی آن می‌توان به VoLTE و پورت USB نوع C اشاره کرد. این اسمارت‌فون در رنگ‌های سیاه آبسیدین، سفید مرواریدی، آبی فانتوم و طلایی عرضه خواهد شد.

meizu-m3x

این اسمارت‌فون با قیمت ۲۴۷ دلار برای نسخه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲۹۰ دلار برای نسخه ۴/۶۴ فروخته خواهد شد. فروش رسمی میزو m3x از ۸ دسامبر آغاز می‌شود اما پیش فروش این اسمارت‌فون در حال حاضر انجام می‌پذیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH