اچ‌تی‌سی Bolt فروش چندان خوبی نخواهد داشت!

طبق تستی که توسط گوشی اچ‌تی‌سی Bolt از یک شبکه مخابراتی با تکنولوژی LTE Plus گرفته شده‌ است، این تلفن هوشمند توانسته است به سرعت ۴۵۰ میلیون بیت بر ثانیه دست یابد. در ارتباط با همین موضوع کمپانی اچ‌تی‌سی اعلام کرده است که سرعت شبکه یکی از فاکتورهای اصلی در بخش قدرت کلی تلفن همراه محسوب می‌شود.

به گفته اچ‌تی‌سی سرعت بالای شبکه در عملکرد سایر بخش‌های تلفن همراه مانند بارگذاری ویدیو‌ها، موزیک‌ها و صفحات وب بسیار موثر خواهد بود.

اما این موضوع به این خاطر برای اچ‌تی‌سی اهمیت دارد که Bolt با چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ عرضه می‌گردد و خبری از جدیدترین چیپست بازار در این گوشی نیست.

از دیگر مشخصات سخت‌ افزاری اچ‌تی‌سی Bolt می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی از نوع Super LCD 3 همراه رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، گواهی IP57، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین یک عدد حسگر اثرانگشت هم در دکمه هوم دستگاه تعبیه شده است. باتری موجود در این گوشی ظرفیتی معادل ۳۲۰۰ میلی‌آمپر دارد.

همان طور که مشاهده کردید همه مشخصات به جز اسنپدراگون ۸۱۰، ویژگی‌های یک پرچمدار روز بازار را نشان می‌دهند. اما به گفته Linda Sui که یک تحلیل‌گر است، اچ‌تی‌سی Bolt  فروش چندان مناسبی را نخواهد داشت.

یک تحلیل‌گر دیگر در این زمینه می‌گوید:

اچ‌تی‌سی برای کاهش هزینه‌ها در این گوشی از نسل قدیمی اسنپدراگون استفاده کرده است. به همین دلیل فکر نمی‌کنم اچ‌تی‌سی Bolt در کنار سایر رقبا بتواند فروش خوبی داشته باشد و  این گوشی کمک زیادی به سهم اچ‌تی‌سی در بازار نخواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH