مدیرعامل جدید ال‌جی جانی تازه به بخش موبایل این شرکت می‌بخشد!

سال ۲۰۱۶ سالی بود که اسمارت‌فون‌های خوبی به بازار عرضه شدند. گلکسی S7 مشکلات گلکسی S6 را رفع کرد، موتو مادها را به دنیا معرفی کرد و وان‌پلاس ۳ و ۳T نشان دادند که می‌توان با ۴۰۰ دلار چه اسمارت‌فون‌هایی ساخت. این گوشی‌ها طرفداران زیادی برای خود دست و پا کردند، اما اگر به خوب‌ها نگاه کنیم، این سال، سال خوبی برای ال‌جی نبود.

ال‌جی در سال ۲۰۱۶ دو پرچمدار G5 و V20 را روانه بازار کرد، اما هیچکدام فروش بالایی نداشتند. اولی با طراحی ماژولار عرضه شده و دومی تقریبا همزمان با معرفی آیفون ۷ رونمایی شد. اینها باعث شد که ال‌جی کاهش فروش ۲۳ درصدی را تجربه کند. حال ال‌جی برای اینکه جانی تازه به بخش موبایل خود بدهد، مدیرعامل جدیدی برای خود تعیین کرده است.

مدیرعامل جدید، جو سئون‌جی نام داشته و تا بحال مدیر بخش لوازم خانگی ال‌جی بوده است. سئون‌جی از سال ۲۰۱۳ تا بحال بر مسند مدیریت بخش لوازم خانگی بوده و توانسته درآمد این بخش را ۲۵ درصد افزایش دهد. بخش موبایل ال‌جی ۶ فصل پیاپی است که هیچ سودی نداشته و شاید مدیرعامل جدید بتواند این وضعیت را تغییر دهد. ال‌جی می‌گوید:

ال‌جی آقای جو را به دلیل تصمیم‌گیری کاریزماتیک برای عرضه محصولات جدید و بهبود عملکرد در فصل‌های پیاپی به عنوان مدیرعامل برگزیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH