رابط کاربری هواوی ، از هیچ چی بهتر است!

Huawei-Emotion-UI-Android-ICS

هواوی به تازگی یکی از برترین پرچم داران آندرویدی خود را که لقب نازک ترین گوشی هوشمند را برای خود برگزیده و به درو کردن عنوان زیباترین تلفن هوشمند، امید فراوانی دارد ، معرفی کرده است.

Ascend P6 نام پرچمدار کمپانی هواوی است که قرار است هواوی را به آرزوی دیرینه خود رسانده و سبب پیشی گرفتن این کمپانی از سامسونگ گردد. این پرچمدار، با نسخه 4.2.2 سیستم عامل آندروید گوگل همراه شده و هواوی آن را با رابط کاربری خود، زینت بخشیده است!

مدیر عامل هواوی به تازگی در مصاحبه ای با سایت Techradar، گفته: ما میتوانیم Ascend P6 را با نسخه خام سیستم عامل آندروید همراه سازیم اما فکر نمیکنیم که این به نفع مشتریان باشد.

این سایت، از  ریچارد یو، خواسته حال که پرچم دارانی نظیر گلکسی S4، از نسخه خام آندروید بهره میگیرند این کمپانی قابلیتی را در Ascend P6 پدید آورد که بتوان رابط کاربری هواوی را برداشته و از نسخه خام گوگل بهره مند شد.

ریچارد یو نیز در جواب به سایت Techradar، گفت: ما میتوانیم نسخه خام سیستم عامل آندروید گوگل را برروی Ascend P6، پیاده سازی نماییم اما ما افرادی را یافته ایم که از رابط کاربری Emotion UI استقبال کرده و به استفاده از آن راغب بوده اند چراکه استفاده از آن راحت است و همچنین وی به صحبت های خود ادامه داده و گفت: رابط کاربری ما، به دلیل گزینه هایی که برای شخصی سازی در خود گنجانده است بیشتر مورد توجه  قرار گرفته و مردم راحت تر با آن ارتباط برقرار میکنند.

ریچارد یو در آخر، برای پاسخ به سوال سایت Techradar، گفت: ما پیش تر به این گزینه فکر کرده بودیم اما با بررسی نظرات و بازخوردهای مشتریان خود، به این نتیجه رسیدیم که آن ها نیز به استفاده از رابط کاربری Emotion UI، راغب گشته اند و آن را بیشتر از نسخه خام آندروید، دوست میدارند!

به نظر شما آیا رابط کاربری که هواوی برروی محصولات خود، آن را به کار گرفته میتواند در طی زمان، به محبوبیت خوبی دست پیدا کند و یا هواوی میبایست به فکر تعویض آن افتد؟!

2 در مورد “رابط کاربری هواوی ، از هیچ چی بهتر است!”

  1. سلام چند وقت پیش گوشی من روت بود ومن ناخواسته رابط کاربر سیستم گوشی ام را حذف کردم الان بامشکل مواجه شدم آیا دوباره نصب میشود باید چکار کرد لطفا راهنمایی کنید گوشی ام هوآویy330 u01 است

  2. سلام وقت بخیر اعیاد مبارک
    چند ورزه که یک گوشی هوآوی مدل w1 خریدم . دوسال پیش یک اچ تی سی با ویندوز موبایل 6.5 داشتم .
    حالا طریقه نصب برنامه و اتصال به پی سی رو هرکاری کردم نتونستم درصورت امکان راهنمایی کنید ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH