هواوی آنر Magic با صفحه نمایش بدون حاشیه به‌زودی معرفی خواهد شد

باز هم اخباری شنیده می‌شود که سازندگان چینی قصد دارند از ایده سامسونگ و اپل برای بدون حاشیه ساختن نمایشگر پرچمدار جدید خود استفاده کنند.

همانطور که پیش‌تر در اخبار شنیدیم، آیفون ۸ و گلکسی S8 قرار است با صفحه نمایش‌هایی یک‌پارچه و بدون حاشیه یا به عبارتی دیگر edge-to-edge ساخته و به بازار عرضه شوند. به هر حال شرکت‌های چینی همچنان بر این باور هستند که این ایده قبل‌تر از این که توسط سامسونگ و اپل اجرایی شود، به وسیله آن‌ها پیاده سازی شده بود! به عنوان مثال، شرکت شیائومی پیش‌تر از این موضوع، از گوشی جدیدی با نام شیائومی Mi Max رونمایی کرده بود که از صفحه نمایش edge-to-edge بهره می‌برد. علاوه بر این، هواوی و Meizu نیز اعلام کرده بودند که مشغول کار بر روی گوشی‌هایی با نمایشگر بدون حاشیه هستند. به هر حال، مشخص است که اپل و سامسونگ از تولیدکننده‌های چینی عقب مانده‌اند چرا که هر دو آن‌ها قرار است که گوشی جدید خود را سال آینده معرفی نمایند.

honor-magic-teaser

شایعه‌هایی از شرکت هواوی منتشر شده که نشان می‌دهد این کمپانی قرار است گوشی جدیدی تحت برند آنر (Honor) را به بازارها عرضه کند. زمان معرفی این محصول، طبق آن چه که در دعوتنامه رسمی این شرکت آمده، روز ۱۶ دسامبر اعلام گردیده است. آن طور که به نظر می‌آید، شرکت هواوی در این مراسم تنها آنر Magic را “معرفی” خواهد کرد و رونمایی از محصول نام برده، احتمالا در یک تاریخ دیگر انجام خواهد پذیرفت.

اما جادوی جدید هواوی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ طبق اعلام شرکت و سایت‌های معتبر، این محصول قرار است از صفحه نمایشی خمیده که شرکت سامسونگ وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته استفاده کند. البته این اولین گوشی چینی نیست که با نمایشگری خمیده معرفی می‌شود. پیش از این گوشی‌های شیائومی Mi Note 2 و Vivo Xplay 6 نیز از نمایشگر خمیده استفاده کرده بودند.

نکته‌ای که ذهن افراد را به خود مشغول ساخته، این است که گوشی جدید هواوی آیا دکمه هوم خواهد داشت یا خیر؟ سازندگان گلکسی S8 و آیفون ۸ اعلام کرده‌اند که قرار است دکمه هوم خود را در زیر پوشش شیشه‌ای صفحه نمایش تعبیه نمایند و دیگر خبری از دکمه‌ای فیزیکی بر روی بدنه جلو دستگاه نخواهد بود. حال باید منتظر بود و دید که کمپانی چینی چه راهکاری را برای حل کردن این موضوع به کار خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH