پتنت‌ جدید سامسونگ از یک نمونه آزمایشی گوشی تا شونده این شرکت پرده برداشت

تا به حال پتنت‌های بسیاری را از سامسونگ و تلاش‌هایش درباره تولید یک گوشی تا شونده دیده‌ایم، معمولا این پتنت‌ها هم مانند سایر پتنت‌های دنیای فناوری شامل تصاویر نقاشی گونه و طرح‌هایی هستند که تنها ایده‌ای از چگونگی فناوری جدید ابداعی آن شرکت را در اختیار ما می‌گذارند. اما به تازگی پتنت جدیدی از سامسونگ در کره جنوبی منتشر شده است که به ما یک تصویر کلی از نمونه آزمایشی گوشی هوشمند تا شونده این شرکت را می‌دهد.

این پتنت که در ادامه پتنت قبلی منتشر شده است شامل رندر‌هایی از این گوشی هوشمند هم هست که سامسونگ مدتی است در حال توسعه آن است. تصویری که در ادامه خواهیم دید، به نظر یک تصویر واقعی از نمونه آزمایشی این اسمارت فون خواهد بود. نکته جالب این است که سامسونگ این پتنت را در ماه مه سال گذشته به ثبت رسانده اما تصاویر و اطلاعات آن امروز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است، بنابراین سامسونگ مدت زیادی است که در حال کار بر روی این پروژه بوده است.

این نمونه اولیه از گوشی تاشونده کره‌ای‌ها، به دو لولا، یک لنز دوربین جدا شونده و قابل تعویض و یک صفحه نمایش منعطف متشکل از سه قسمت مجهز شده است. با توجه به این که گوشی از چه محل‌هایی تا می‌شود، دکمه هوم ممکن است در زیر صفحه نمایش و یا در کنار سوکتی که لنز دوربین را به گوشی متصل کرده، قرار بگیرد. سناریوی دوم درباره این نمونه اولیه این‌طور روایت می‌شود که پنل جلوی گوشی ممکن است به طور کلی به صفحه نمایش اختصاص داده شود.

بر اساس‌ گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود اولین گوشی هوشمند تا شونده سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به طور رسمی رونمایی شود اما این شرکت هنوز واکنشی نسبت به این خبرها نشان نداده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH