اچ‌تی‌سی ۱۱ با ۸ گیگابایت رم و نمایشگر بدون حاشیه در راه است

اچ‌تی‌سی ۱۱ هنوز رونمایی نشده است، اما برخی مشخصات آن در رسانه‌ها منتشر شده که باعث می‌شود کاربران حدس‌هایی در مورد آن بزنند. پیش‌بینی می‌شود که این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش بدون حاشیه ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ باشد؛ پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ و پردازنده گرافیکی Adreno 540 نیز از دیگر مشخصات سخت‌افزاری اچ‌تی‌سی ۱۱ هستند.

پرچمدار جدید کمپانی اچ‌تی‌سی احتمالا دارای رم ۸ گیگابایتی است و این موضوع، باعث می‌شود تا امور مرتبط با پردازش این دیوایس به بهترین نحو ممکن انجام شود. با بهره گیری از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز کاربران قادر خواهند بود تا بسیاری از اپلیکیشن‌ها را روی دستگاه خود نصب کرده و نگران اتمام حافظه نباشند. دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز زینت‌بخش پشت و جلوی اچ‌تی‌سی ۱۱ خواهند بود.

htc11

کمپانی اچ‌تی‌سی معمولا باتری‌های غول پیکری برای دیوایس‌های خود در نظر نمی‌گیرد. طبق گزارشات، ظاهرا باتری ۳۷۰۰ میلی آمپری برای اچ‌تی‌سی ۱۱ در نظر گرفته شده که وظیفه تأمین قدرت این تلفن هوشمند را بر عهده خواهد داشت. نسل چهارم فناوری شارژ سریع کوالکام، حدودا ۲۰ درصد سریع‌تر از نسل سوم، اقدام به شارژ باتری دستگاه می‌کند. نسخه هفتم سیستم عامل اندروید به همراه نسخه هشتم رابط کاربری Sense نیز به صورت پیش‌فرض روی اچ‌تی‌سی ۱۱ نصب شده است. پیش‌بینی می‌شود که این تلفن هوشمند، قیمتی حدودا ۶۹۰ دلاری را با خود به همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH