تصویر تلفن هوشمند بدون حاشیه میزو منتشر شد

بعد از اینکه شیائومی از تلفن هوشمند بدون حاشیه خود با نام Mi Mix پرده برداری کرد، از رسانه‌های مختلف خبرهایی را شنیدیم که تولید کنندگان دیگر نیز در حال طراحی و تولید تلفن هوشمند بدون حاشیه با برند خود هستند. یکی از این شرکت‌ها، میزو است. دیوایسی که در این مطلب مورد اشاره است، Meizu Pro 6 Edge نام دارد. صفحه نمایش این تلفن هوشمند بدون حاشیه، در هر ۴ طرف به صورت خمیده طراحی شده است. تصویر این گجت نیز در سایت‌های خبری منتشر شده و منبع انتشار دهنده این عکس، اعلام نموده که Meizu Pro 6 Edge به زودی وارد بازار خواهد شد.

همانطور که اشاره کردیم، امروز تصویر تلفن هوشمند بدون حاشیه میزو منتشر شد و در ظاهر، دیوایس زیبایی به نظر می‌آید. در تصویر زیر پیداست که این گوشی، کاملا بدون حاشیه ساخته شده و فضای پایینی آن برای دکمه مخصوص میزو با نام mBack در نظر گرفته شده که این حاشیه، بسیار کمتر از Mi Mix شیائومی است.

meizu-bezel-less-phone

صفحه نمایش Meizu Pro 6 Edge، بیشتر از ۹۱.۳ درصد از فضای جلویی این دیوایس را به خود اختصاص داده و انحنانی لبه‌های آن نیز در حد ۲.۵ یا حتی ۳D تخمین زده شده است. اگر تفاوت کمتر بودن حاشیه در قسمت پایینی را فراموش کنیم، این دیوایس از روبرو، کاملا به Mi Mix شیائومی شباهت داشته و حتی دوربین جلویی آن نیز در قسمت پایین و گوشه راست قرار گرفته است.

آیا به زودی شاهد عرضه Meizu Pro 6 Edge هستیم؟ ما در حال حاضر هیچ‌گونه نظری در این زمینه نداریم. اما ارایه یک تلفن هوشمند بدون حاشیه از سمت شرکت میزو می‌تواند موضوع جالبی باشد و این در حالی است که Mi Mix شیائومی تنها در کشور چین و به صورت محدود در دسترس است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH