قیمت نسل اول آیفون در Ebay تا ۲۲ هزار دلار بالا رفت!

زندگی روزمره برای بسیاری از افراد، از تاریخ ۹ ژانویه سال ۲۰۰۷ به بعد، طور دیگری سپری شد. در این روز، استیو جابز از نسل اول آیفون رونمایی کرد. این تلفن هوشمند، دیوایسی بود که بسیاری از کاربران به آن نیاز داشتند. مدل ۴ گیگابایتی این محصول با قرارداد دوساله با اپراتور AT&T قیمتی معادل ۴۹۹ و مدل ۸ گیگابایتی آن نیز ۵۹۹ دلار ارزش داشت. در آن زمان، کمپانی اپل تبلیغاتی را برای این محصول ارایه داد که بسیاری از کاربران هنوز هم آنها را به یاد دارند و در آن، ورژن دسکتاپ روزنامه New York Times در مرورگر سافاری به بینندگان نشان داده می‌شد.

نسل اول آیفون بیش از اندازه جذاب و فوق العاده بود. استیو جابز تصمیم گرفت تا به جای نسل سوم، از نسل دوم اینترنت برای اولین آیفون بهره ببرد. این بدین معنی بود که زمان استفاده از اینترنت توسط سیمکارت، قادر به دریافت تماس نبودید! دوربین ۲ مگاپیکسلی آن نیز دارای فلاش و فوکوس خودکار نیز نبود. اما طراحی فوق العاده و صفحه نمایش تمام لمسی آن، باعث شده بود تا نسل اول آیفون، از محبوبیت زیادی برخوردار شود. به این ترتیب و طبق سنت هر ساله، آیفون‌های اپل به کاربران معرفی شد و هر کدام، ویژگی‌های خاص و جدیدی را به طرفداران اپل هدیه دادند.

original-apple-iphone-in-a-sealed-box-goes-for-big-bucks-at-ebay

نسل اول آیفون کماکان در وبسایت Ebay به علاقمندان فروخته می‌شود. بهترین سود در این زمینه عاید کسانی می‌شود که این دیوایس را خریده، اما جعبه آن را باز نکرده و همچنان به صورت بسته بندی شده و مانند روز اول نگه داشته‌اند. آخرین قیمتی که برای نسل اول آیفون گذاشته شده، چیزی حدود ۲۲ هزار دلار است و خریداران، واقعا چنین مبلغی را برای این محصول پرداخت می‌کنند!

اما اگر نظر ما را بخواهید، ما مقداری بسیار کمتر از این پول را برای خرید آخرین نسل آیفون، یعنی ۷ پلاس با امکاناتی که در سال ۲۰۰۷ خواب آن را هم نمی‌دیدیم، پرداخت می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH