یک بازی فوتبال موبایلی با همکاری باشگاه رئال مادرید و کریستیانو رونالدو ساخته می‌شود

اگر شما طرفدار رئال مادرید هستید یا از ستاره این روزهای باشگاه یعنی کریستیانو رونالدو طرفداری می‌کنید و یا کلا به ورزش فوتبال و بازی‌های فوتبال علاقه دارید، شاید این خبر بتواند توجه شما را به خود جلب کند. شرکت Hugo Games قصد دارد تا با همکاری باشگاه رئال مادرید، اقدام به ساخت یک بازی فوتبال نماید.

در این بازی، شما می‌توانید تیم‌های مختلف را انتخاب کرده و در ورزشگاه‌های گوناگون به برگزاری مسابقه بپردازید. البته بازیکنان تیم رئال مادرید به صورت خیلی حرفه‌ای‌تر ساخته شده‌اند و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز در لیست ورزشگاه‌های موجود در بازی قرار خواهد داشت.

طبق آنچه که سازندگان بازی در مراسم معارفه اعلام کردند، علاوه بر بازیکنان و ورزشگاه تیم رئال مادرید، سعی شده تا تاکتیکی که این تیم با آن بازی می‌کند نیز به صورت کامل شبیه سازی شده و توسط بازیکنان اجرا شود. همچنین تیم‌ها قادر هستند تا در دقایق مختلف مسابقه، تاکتیک‌های جدیدی را اجرا کرده و سعی در رسیدن به دروازه حریف داشته باشند.

این بازی هم به صورت Single Player و هم به صورت Multi Player قابل بازی کردن بوده و حتی گیمرها خواهند توانست به صورت Real-time با یکدیگر بازی کنند. هنوز اطلاعات خیلی کاملی از نحوه ساخت بازی و امکانات آن در اختیار قرار نگرفته اما این احتمال وجود دارد که قابلیت‌هایی مانند افزایش سرعت بازیکنان در زمان حمله (با توجه به امتیازات کسب شده در طول مسابقه‌ها) و دریبل زنی وجود داشته باشند که این امر قطعا به جذابیت‌های بازی اضافه خواهد کرد. سازندگان اعلام کردند که بازی احتمالا تا اوایل سال آینده به بازارها عرضه خواهد شد.

cristiano-ronaldo-kick-n-run-800x350

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH