سرانجام نسخه نهایی لانچر Buzz برای سیستم عامل اندروید، منتشر شد!

1

سیستم عامل اندروید به دلیل هسته مخصوصی که دارد، توسعه دهندگان بسیاری به تولید نرم افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف برای این سیستم عامل روی آورده تا بدین وسیله نقاط ضعف سیستم عامل اندروید را با نرم افزارها و اپلیکیشن‌های خود پوشش دهند! یکی از این اپلیکیشن‌ها، لانچرها هستند که به دلیل توانایی‌هایی که در آنان به وجود آمده است، می‌توانند زیبایی و برازندگی را به شاهزادگان اندرویدی اهدا نموده و کاربر را به چشیدن طعم نامطبوع این شاهزادگان ترغیب سازند٬

لانچر Buzz، مدت ها است که در نسخه بتا مانده بود اما به تازگی نسخه نهایی آن در فروشگاه گوگل Play منتشر شد که کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان با بارگذاری آن، حس بدیعی از تجربه سیستم عامل اندروید را چشیده و از زندگی مسالمت آمیز خود با این شاهزادگان، لذت ببرند!


این لانچر به دلیل ارائه بیش از 20 هزار ظاهر برای سیستم عامل اندروید، با بقیه لانچرها متمایز گشته و توانسته به سرعت، به یکی از چندین برنامه محبوب در فروشگاه گوگل Play تبدیل گردد.

می‌توانید در بین این 20 هزار تم، چرخی زده و زیباترین‌ها را برای خود گلچین نموده و سپس برروی دستگاه اندرویدی خود نصب سازید. وجود تعداد بسیار زیاد تم برای این لانچر، به توسط افراد متفاوتی به طراحی و تولید رسانده شده و گاها می‌توانید با بارگذاری و نصب یکی از چند ده هزار تم موجود، از برنامه‌های اختصاصی که طراحان آن برای شما در نظر گرفته‌ شده است، استفاده نمایید و پس از بارگذاری، جمع زیبا رویان را به تکامل رسانید.

همچنین تیم تولید لانچر Buzz، یک مسابقه ویژه برای شما در نظر گرفته‌است که اگر دستی در طراحی دارید، می‌توانید با طراحی بهترین رابط کاربری و صفحه خانگی تا 15 ژوئیه، به هدایای نفیس آن دست پیدا نمایید. برندگان در روز 22 ژوئیه معرفی خواهند شد.

9 در مورد “سرانجام نسخه نهایی لانچر Buzz برای سیستم عامل اندروید، منتشر شد!”

  1. شما بیاید به جای اینکه لینک سایت های ایرانی رو بزارید که میگید تبلیغات میشه،خودتون یه جا آپلود کنید و لینکش رو بزارید ، اینجوری هم ما راحتیم هم شما.!

  2. بچه ها تو همه ی سایتهای نرم افزار اندروید ایرانی واسه دانلود گذاشتن خوب از.نا دانلود کنید حتما که نباید از گوگل پلی بگیریدش که

  3. آقای جهانی چرا خالی می بندی من توی هیچ سایت ایرانی ای پیداش نکردم و بغیر شیلتر شکن هم نمی شه رفت توی گوگل پلی.

  4. اگه میشه یه لینک درست حسابی از این برنامه بدید اخه خودتون میدونید که ما نمیتونیم بریم گوگل پلی

        1. محمد جهانی

          دوست عزیز من میدونم از چی استفاده کردم!
          در ضمن برای اینکه تبلیغ نشه ما نمیتونم آدرس بدیم من دیشب تمام سایت های اندروید را چک کردم همه برای دانلود قرار داده بودن!
          من خودمم گرفتم از گو لانچر بهتر بود بعضی تم هاش هم که حسابی گوشی رو از این رو به اون رو میکنن!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH