xiaomi-mi-electric-scooter

شیائومی از یک اسکوتر برقی جدید رونمایی کرد

همین چند هفته پیش بود که شیائومی تیزر جدیدی را منتشر کرد که نشان می‌داد قصد دارد در آینده از محصول جدیدی رونمایی کند. با این که صراحتا در مورد نوع آن صحبتی به میان نیامده بود اما در تیزر اشاره‌ شده بود که این محصول یک وسیله نقلیه الکتریکی خواهد بود.

xiaomi-mi-electric-scooter

بالاخره همانطور که انتظار می‌رفت، شیائومی از اسکوتر می الکتریک جدید خود به‌ طور رسمی رونمایی کرد. این اسکوتر برقی از یک طراحی استاندارد برخوردار است و از این نظر تفاوت چندانی با نمونه‌های مشابه ندارد. با این حال استفاده از انرژی الکتریکی به عنوان سوخت، سرعت بیشتر و مصرف پایین‌تر انرژی را برای آن ممکن ساخته است.

قابلیت تاشوندگی این اسکوتر به همراه وزنی معادل ۱۲.۵ کیلوگرم، حمل آن را بسیار آسان کرده است. با این حال قادر نخواهید بود تا به مدت طولانی آن را به روی شانه بیاورید یا با نیروی بازویتان نگه داشته و راه بروید. اما می‌توان برای مسافت کوتاهی آن‌را با دست حمل کرد. از دیگر ویژگی‌های این اسکوتر برقی می‌توان به چراغ جلوی LED‌، حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت، ظرفیت باطری برای جابجایی ۳۰ کیلومتر و همچنین سیستم ترمز دوگانه اشاره کرد که شامل ترمز ضد قفل E-ABS در چرخ جلو و ترمز دیسک مکانیکی برای چرخ عقب است.

از نظر قیمت نیز این محصول بهای نسبتا پایینی دارد. به این ترتیب که از ۱۵ دسامبر با قیمت ۱,۹۹۹‌ یوان عرضه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که شیائومی فعلا قصدی برای عرضه این محصول در خارج از چین را ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH