تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد

این اولین بار نیست که تصویر جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi 5c به بیرون درز می‌کند. اما به نظر می‌رسد که زمان زیادی به رونمایی رسمی این محصول نمانده و باید منتظر عرضه آن در روزهای آتی باشیم.

اگرچه پیشتر از این عنوان شد که شیائومی در ۶ دسامبر از محصول جدیدش رونمایی می‌کند اما به هر دلیلی این اتفاق صورت نگرفت. حالا اما بار دیگر تصویر جدیدی از این محصول منتشر شده که تایید می‌کند Mi 5c از یک بدنه فلزی و صفحه نمایشی با وضوح ۱۰۸۰p برخوردار است. به این ترتیب شیائومی قصد دارد تا بدنه پلاستیکی را از محصولات میان رده خود کنار گذاشته و تنها برای تولید گوشی‌های پایین رده از آن استفاده کند. همچنین این محصول از یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز، فضای حافظه ۳۲ گیگابایتی به همراه سه گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

هنوز صحبتی در مورد اینکه آیا شیائومی Mi 5c با دو اندازه متفاوت عرضه خواهد شد یا خیر صورت نگرفته است. قیمت این محصول چیزی در حدود ۱,۵۰۰ یوان خواهد بود. گفته می‌شود که Mi 5c با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو به همراه MIUI 8‌ روانه بازار خواهد شد و در آینده نیز آپدیت اندروید نوقا برای آن عرضه خواهد شد.

1 در مورد “تصویر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 5c منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH