طرح مفهومی: هواوی P10 مجهز به دو نمایشگر کاربردی!

امسال هواوی از دو گوشی قدرتمند P9 و P9 پلاس در ماه آوریل رونمایی کرد و انتظار می‌رود که این شرکت پرچمدار جدید خود را در نیمه اول سال آینده معرفی کند. اگرچه شایعات و اطلاعات زیادی از این دستگاه فاش شده ولی اخیرا رندهای جدیدی از P10 در اینترنت منتشر گشته که طراحی متفاوتی را نسبت به شایعات گذشته نشان می‌دهد. با مشاهده تصاویر زیر به طراحی آینده‌نگرانه آن پی خواهید برد که اگرچه جذاب به‌نظر می‌رسد ولی حدس می‌زنیم که بیشتر از رندهای پرچمدار آینده هواوی، یک طرح مفهومی باشد.

رندرهای اخیر منتشر شده از هواوی P10 نسبت به تصاویر زیر واقعی‌تر به‌نظر می‌رسند. براساس رندرهای زیر با دستگاهی تمام فلزی روبرو هستیم که در پایین آن نوار LED برای اعلانات قرار گرفته و در یکی از تصاویر این نوار، آبی رنگ است. این نوار LED بسیار جذاب بوده و تاکنون در هیچ گوشی هوشمند دیگری آن را مشاهده نکرده‌ایم، علاوه‌بر این نوار باید به حاشیه‌های کم بالای نمایشگر و اطراف آن توجه کنیم که البته در زیر دستگاه با حاشیه تقریبا زیادی روبرو هستیم.

اگر به سمت چپ مدل موجود در این رندرها توجه کنید، شاهد استفاده از نمایشگر دوم خواهید بود که در آن می‌توانید وضعیت دستگاه را پیگیری کرده و عملکردی مشابه ال‌جی V20 را نظاره‌گر باشید. در این نمایشگر دوم وضعیت سیگنال، اتصال وایرلس، زمان و دیگر پارامترها را مشاهده می‌کنید. در پشت این گوشی هوشمند دوربین دوگانه با برند لایکا قرار گرفته که در کنار آن‌ها فوکوس لیرزی و فلاش دوگانه نیز خودنمایی می‌کنند. اگرچه این رندرها واقعی به‌نظر نمی‌رسند و طراحی P10 باید متفاوت از این طرح باشد ولی درگذشته شیائومی با معرفی Mi MIX ما را شگفت‌زده کرد و احتمال انجام این امر توسط هواوی نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH