وقتی اپلیکیشن WhatsApp رکورد میزند!

preview image (1)اپلیکیشن WhatsApp از بدو معرفی، با همراهی حدود 250 میلیون کاربر مواجه بوده که میتواند این آمار و ارقام، حال نگران کننده ای را برای برخی سرویس های اجتماعی و اپراتور های موبایل به وجود آورد!

بر طبق خبر وال استریت ژورنال، اپلیکیشن WhatsApp  تا کنون 250 میلیون کاربر فعال داشته که این اپلیکیشن را، در کنار سرویس هایی از قبیل: اسکایپ، فیس بوک مسنجر و توئیتر قرار داده و بدین وسیله WhatsApp، با آن ها هم تراز شده است.

برای صحت این ادعا، میبایست به آمار و ارقام کاربران فعال شبکه های اجتماعی اشاره کرد و یاد آور شد سرویس توئیتر، بیش از 200 میلیون کاربر فعال را به خود اختصاص داده و اسکایپ نیز، با 280 میلیون نفر، عضو فعال رودرو بوده است گرچه فیس بوک تا کنون هیچ آماری یا ارقامی از تعداد کاربران فعال ماهانه سرویس خود، منتشر نکرده  ولی رتبه اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در گوگل پلی، ششم میباشد.

در ایالات متحده، رتبه اپلیکیشن WhatsApp در فروشگاه اپ استور اول بوده و در گوگل پلی، رتبه سی و یکمین، برنامه محبوب رایگان را به خود اختصاص داده است. لازم به یادآوری است، در کنفرانس  AllThingsD، آقای  Jan Koum، مدیر عامل شرکت WhatsApp اشاره کرد که تعداد کاربران فعال این سرویس، از تعداد کاربران فعال توئیتر سبقت گرفته و توانسته ایم با اپلیکیشن WhatsApp، کاربران زیادی را با خود همراه سازیم!

سرویس WhatsApp علاوه بر داشتن کاربران فعال میلیونی، در روز میلیارد ها پیام با اپلیکیشن های این سرویس، جابه جا میشود که در هفته پیش، شرکت WhatsApp، اعلام کرد این سرویس توانسته به رکورد 27 میلیارد پیام در طی یک شبانه روز دست یابد که درخواهیم یافت، این سرویس شمشیر خود را از رو برای فیس بوک و دیگر شبکه های اجتماعی بسته است و آن هارا با یک چالش جدی، مواجه کرده است!

1 در مورد “وقتی اپلیکیشن WhatsApp رکورد میزند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH