نگاه نزدیک به هواوی آنر مجیک: دستگاهی زیبا با ۸ لبه خمیده!

بالاخره هواوی یکی از جالب‌ترین گوشی‌های هوشمند امسال، آنر مجیک، را معرفی کرد. درحالی‌که این شرکت به مشخصات فنی آن کمتر اهمیت داده ولی تجربه کلی کار با آنر مجیک بسیار لذت‌بخش است.

برای شروع بهتر است به طراحی بی‌نظیر و خاص آن اشاره کنیم که با ۸ لبه خمیده، نگاه هر فرد علاقه‌مند به تکنولوژی را به سوی خود جلب می‌کند. نحوه قرارگیری دوربین دوگانه در پشت دستگاه نیز قابل‌توجه بوده و با ایجاد فاصله کم در میان آن‌ها و صاف بودن سطح پشتی، طراحی جالب و منحصربفردی دارد. در پشت آنر مجیک هیچ قطعه‌ای که برآمدگی داشته باشد را مشاهده نمی‌کنید و حتی در جلو پوشش خاصی، دوربین و سنسورها را مخفی کرده تا طراحی آن یکدست به‌نظر برسد. هواوی سعی کرده تا طراحی این گوشی هوشمند تا جای ممکن ساده و ظریف باشد.

در جلوی دستگاه شاهد استفاده از سنسور اینفرارد (مادون قرمز) و دوربین رنگی هستیم درحالی‌که در پشت آن دوربین دوگانه رنگی و تک‌رنگ ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. نمایشگر ۵.۰۹ اینچی امولد با رزولوشن ۲K، پردازنده Hisilicon Kirin 950، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مشخصات فنی آن را تشکیل می‌دهند. تمامی پورت‌ها در زیر آنر مجیک قرار گرفته‌اند و باید بگوییم که خوشبختانه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا حذف نشده است. برای مشاهده بهتر و دقیق‌تر آنر مجیک، به تصاویر گرفته شده در زیر توجه کنید.

2 در مورد “نگاه نزدیک به هواوی آنر مجیک: دستگاهی زیبا با ۸ لبه خمیده!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH