سامسونگ گلکسی S8 به اسکنر عنبیه بهبود یافته مجهز خواهد بود

گفته می‌شود که گلکسی S8 دو ویژگی گلکسی نوت ۷ مرحوم را خواهد داشت. اولین ویژگی، نمایشگر Y-Octa بوده و دومین ویژگی، اسکنر عنبیه خواهد بود. ممکن است بسیاری از کاربران از اسکنر عنبیه استفاده نکنند، اما این ویژگی مکملی برای حسگر اثرانگشت خواهد بود و دقت بیشتری نیز دارد. بر اساس اخبار جدید، اسکنر عنبیه بکار رفته در سامسونگ گلکسی S8 نسخه بهبودیافته اسکنری است که در گلکسی نوت ۷ وجود داشت.

بهبود اسکنر عنبیه در گلکسی S8 از دو جنبه خواهد بود. اول اینکه کیفیت ساخت کلی اسکنر افزایش خواهد یافت و دوم اینکه سرعت آن بیشتر می‌شود. نوت ۷ اولین پرچمدار سامسونگ بود که از اسکنر عنبیه استفاده می‌کرد، اما سرعتی کمتر از حسگر اثر انگشت داشت. انتظار می‌رود که نسل دوم اسکنر عنبیه سامسونگ مفیدتر باشد و کاربران قادر باشند از طریق اسکنر عنبیه و Samsung Pay، پرداخت‌های خود را انجام دهند. همچنین نباید بهبودهای نرم‌افزاری را از نظر دور داشت. سامسونگ احتمالا امکانات نرم‌افزاری بیشتری برای اسکنر عنبیه در نظر می‌گیرد تا بتواند جذابیت آن را نزد کاربران افزایش دهد.

گزارش‌های پیشین نشان می‌داد که سامسونگ حسگر اثر انگشت را در پشت گلکسی S8 قرار خواهد داد تا بتواند نسبت نمایشگر به بدنه را افزایش دهد. دلیل دیگر می‌تواند این باشد که چون اسکنر عنبیه در جلو پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود، قرار دادن حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، انعطاف‌پذیری بیشتری برای کاربران ایجاد خواهد کرد. البته شاید گزینه‌های دیگری نیز روی میز سامسونگ باشد. به عنوان مثال، اخبار قبل حاکی از آن بود که حسگر اثر انگشت درون نمایشگر AMOLED تعبیه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH