Google Home می‌خواهد کاربردی‌تر از پیش باشد!

Google Home یکی از تکنولوژی‌های تقریبا موفق اهالی مانتین ویو به شمار می‌رود. این سیستم، پتانسیل موفق بودن را دارد، اما برخی امکانات خوب مانند قابلیت استفاده همزمان چند کاربر و کنترل سرویس‌های استریم نیز اگر به آن اضافه شوند، دیگر جایی برای هیچ سخنی باقی نمی‌ماند. خوشبختانه پروژه مورد دوم استارت خورده و در حال انجام است.

گوگل اعلام کرده که سرویس Google Home به تازگی به هماهنگی با نت‌فلیکس رسیده است. این بدین معنی است که اگر شما در منزل خود، تلویزیونی به همراه کروم‌کست و اکانت نت‌فلیکس دارید، برخی قابلیت‌های کاربردی به کمک شما خواهند آمد. به کمک دستورهای صوتی، شما می‌توانید نت‌فلیکس را توسط کروم‌کست فراخوانی کنید، کانال‌ها را عوض کنید، برنامه‌های در حال پخش را متوقف یا مجددا پخش کنید. به این ترتیب شما می‌توانید روی کاناپه لم داده و با دستور ” Ok Google, Love Actually on Netflix on my TV ” از دستیار هوشمند گوگل بخواهید تا این کار را برای شما انجام دهد.

این موضوع می‌تواند برای دارندگان کروم‌کست پدیده‌ای جذاب به نظر آید. مطمئنا موارد زیادی در نت‌فلیکس در انتظار شما هستند و با استفاده از این امکان، می‌توانید راحت‌تر از پیش، به مشاهده تلویزیون و سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود بنشینید.

خوشبختانه تمامی سرویس‌هایی که از کروم‌کست پشتیبانی می‌کنند، به حمایت از ‌‌Google Home نیز خواهند آمد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH