شماتیک آی‌پد 5 درز کرد! تبلت جدید، زیادی شبیه به آی‌پد مینی خواهد بود!

ipad-5-mock-images

پس از شایعاتی که کم و بیش از سخت افزار داخلی و سیستم عامل داخلی آیپد 5 شنیدیم، دیروز اطلاعاتی موثق از طرح اولیه این مدل به بیرون درز کرد.
طبق اطلاعات درز رفته از شماتیک نسل پنجم آیپد، آنچه به نظر می‌رسد شباهت زیاد این مدل جدید به آیپد مینی است. کناره‌های آیپد بعدی شبیه به اسلیت 7.9 اینچی و از نظر طول و عرض نیز کوتاه‌تر و باریک تر از مدل 9.7 اینچی و از نظر ضخامت سه چهارم نسل چهارم خواهد بود. آیپد جدید به طول 232، عرض 178.5 و ضخامت 7.9 میلیمتر خواهد بود. البته با اضافه شدن شیشه به قاب، ابعاد آن چند میلیمتری بیشتر خواهد شد. اطلاعات درز رفته از منبعی موسق بوده که پیش از این هم درباره تبلتها پیش از ظهورشان اطلاعات درستی ارایه داده است. منابع صنعتی در اینباره گفته‌اند که آیپد تمام سایز بعدی شبیه به آیپد مینی خواهد بود و سبکتر و باریکتر ساخته خواهد شد. ماه گذشته تصویری از پنل جلویی این تبلت انتشار یافت که نشانگر لبه‌های باریکتر این مدل بود. ویژگی که مختص آیپد مینی است.
طبق همین اطلاعات زمان به بازار آمدن این تبلت بین نیمه سپتامبر و آخر اکتبر اعلام شده است، یعنی دقیقا زمانی که دیگر محصول اپلی آی پاد لمسی پا به بازار خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH