معرفی اپلیکیشن Sing: هیجان آوازخوانی!

اگر شما هم هنگام گوش دادن به موزیک‌های مختلف علاقه زیادی به هم‌خوانی با آن‌ها دارید، اپلیکیشن Sing اینجاست تا شما را در این زمینه خوشحال کند. Sing یک استودیو موزیک و آواز خوانی حرفه‌ای است که به شما اجازه می‌دهد تا به ضبط موزیک موردعلاقه‌تان با صدای‌ خودتان بپردازید.

بیش از میلیون‌ها موزیک ایرانی و خارجی در این اپلیکیشن به صورت ترانه خالی و بدون صدای خواننده موجود است. شما می‌توانید موزیک مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و سپس با کمک متن ترانه که همزمان نمایش داده می‌شود به ضبط کاور مخصوص خود از آهنگ بپردازید. در محیط برنامه افکت‌های صوتی حرفه‌ای وجود داشته که کاملا شبیه ساز یک استودیو حرفه‌ای برای کاربر خواهد بود.

unnamedعلاوه بر این‌ها شما می‌توانید حین ضبط موزیک بخش فیلمبرداری را فعال کنید. در این صورت موزیک کاور شده شما، کلیپ هم خواهد داشت. آواز خوانی در این اپلیکیشن می‌تواند به صورت سولو یا تک نفره، دو نفره و یا گروهی انجام بگیرد. اگر حالت دو نفره را انتخاب کنید، خود اپلیکیشن به صورت اتوماتیک تمامی متن ترانه را به دو بخش تقسیم می‌کند و هر شخص باید در نوبت خودش یک قسمت از ترانه را بخواند.

شما می‌توانید به راحتی دوستان‌تان را از طریق آی‌دی‌شان در این برنامه پیدا کنید و به موزیک‌هایی که کاور کرده‌اند گوش دهید و یا اگر موزیک دو نفره دارند، به آن‌ها ملحق شوید. علاوه بر این امکان کامنت‌ گذاری و یا لایک کردن موزیک‌های کاور شده هم موجود است. شما هم می‌توانید برای خودتان پروفایل مخصوص درست کنید و با دادن آی‌دی‌تان به سایرین از آن‌ها بخواهید که به موزیک‌های‌تان گوش فرا دهند.

متاسفانه شما تنها می‌توانید یک موزیک به صورت رایگان برای خودتان به صورت سولو یا تک نفره داشته باشید و برای موزیک‌های بیشتر باید اکانت خود را به VIP ارتقا دهید؛ اما هیچ محدودیتی برای اجرای موزیک‌های دو نفره وجود نداشته و شما می‌توانید به راحتی به موزیک افرادی که اکانت VIP دارند و می‌خواهند آن را دو نفره ضبط کنند، جوین شوید.

همچنین بعضی از افکت‌های صوتی موجود تنها برای اکانت‌های VIP فعال می‌شوند. البته برنامه به شما یک سری طرح‌های تشویقی برای به‌دست آوردن سکه و دسترسی به آهنگ‌های VIP را هم قرار می‌دهد که استفاده از آن بسیار آسان است.

نکات مثبت این اپ به شرح زیر است:

  • دیتابیسی بسیار قوی با میلیون‌ها موزیک
  • افکت‌های مختلف برای ضبط صدا
  • حضور فعال خواننده‌های معروف در اپلیکیشن
  • موجود بودن ترانه‌های ایرانی علاوه بر ترانه‌های خارجی
  • امکان بدست آوردن سکه و امتیاز برای استفاده از قابلیت VIP به صورت رایگان
  • توانایی ساخت پروفایل شخصی
  • امکان لایک کردن و کامنت گذاری برای افراد مختلف

نکات منفی این اپ به شرح زیر است:

  • حجم ترافیک مصرفی تقریبا زیاد است.
  • خرید اکانت VIP در ایران قابل دسترس نیست.
  • برای ضبط صدا و دست یافتن به کیفیت مناسب باید از هدفون استفاده کنید.
  • حجم کلی اپلیکیشن تقریبا بالا است.

اپلیکیشن Sing را می‌توانید به صورت رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی و یا iOS دانلود کنید. این اپ با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود در پلی‌استور گوگل به یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موجود تبدیل شده است. از طریق لینک‌ زیر می‌توانید Sing را دانلود کنید.
Download ITResan (1)

Download ITResan (2)

2 در مورد “معرفی اپلیکیشن Sing: هیجان آوازخوانی!”

  1. سلام من برنامه رو نصب کردم وصدا ضبط کردم ولی نمیدونم چطور میشه اون صدا رو در گوشی سیو داشت.وبرای شنیدنش حتما باید برم داخل برنامش و گوش بدم . برای استخراخ صداها چه باید کرد

    1
    8

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH