نسخه بتا، AOL ریدر شنبه راه اندازی میشود!

AOL-Reader-to-Launch-Monday

با خبر غیرفعال شدن سرویس گوگل Reader در اولین لحظه های ژولای، آرامش بسیاری از سرویس های دیگر، برهم زده شده و سبب گشت این سرویس ها در طمع جذب کاربران سرویس گوگل ریدر، به سمت سرویس های Reader خویش،  افتاده تا بدین وسیله تعداد کاربرانشان، رو به فزونی بگذارد!

سرویس AOL، نیز قصد دارد تا در شنبه از نسخه بتا، سرویس Reader خود رونمایی کرده و آن را معرفی سازد. AOL با وعده “جمع آوری تمام وب سایت های مورد علاقه شما در یک مکان” جو متلاطم سرویس های Reader را برهم زده و امواج آن را، سهمگین تر از گذشته ساخته است. کاربران مجاز خواهند بود با استفاده از اکانت AOL خود و یا از طریق ورود به حساب کاربری گوگل، فیس بوک و حتی توئیتر به این سرویس دسترسی یابند.

همچنین AOL، قصد دارد تا نسخه ای مخصوص از Reader خود را برای کاربران دیوایس های آندرویدی در آینده منتشر سازد و فعلا در حال کار برروی آن میباشد. شما میتوانید با استفاده از موبایل، تبلت، رایانه های رومیزی و لپ تاپ از سرویس AOL ریدر، بهره مند شده و به آن دسترسی یابید.

اگر شما قبلا از کاربران سرویس گوگل ریدر بوده اید اکنون باید جایگزین دیگری برای آن بیابید چراکه فرصت زیادی تا از کار افتادن سرویس ریدر گوگل باقی نمانده و این شمایید که باید جایگزین شایسته ای، برای آن پیدا نمایید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH