شیائومی از می نوت‌بوک ایر با قابلیت پشتیبانی از ۴G رسما پرده برداشت

احتمالا رونمایی از لپ‌تاپ می نوت‌بوک ایر در تابستان را به خاطر می‌آورید. این اولترابوک در دو نسخه ۱۳.۳ اینچی و ۱۲.۵ اینچی عرضه شد که هر دو نمایشگر ۱۰۸۰p داشتند. حال شیائومی تصمیم گرفته نسخه بهبودیافته همین لپ‌تاپ را با قابلیت پشتیبانی از ۴G عرضه کند.

شیائومی با شرکت چاینا موبایل همکاری کرده و ۴ گیگابات داده در ماه نیز برای این اولترابوک فراهم کرده است. هر دو مدل علاوه بر ۴G، دارای بدنه فلزی و زاویه دید ۱۷۰ درجه خواهند بود. مدل ۱۲.۵ اینچی تنها ۱۴.۸ میلی‌متر ضخامت و ۱.۰۷ کیلوگرم وزن دارد. اما این وزن کم معایبی نیز دارد. شیائومی قابل‌حمل بودن و سبکی را در اولویت قرار داده، پس پردازنده‌ای که در این مدل بکار برده، از سری پردازنده‌های Core M است. مدل ۱۳.۳ اینچی اما سنگین‌تر بوده و با پردازنده Core i5-6200U، جی‌پی‌یو NVidia 940MX و ۸ گیگابایت رم DDR4 عرضه می‌شود.

مدل ۱۲.۵ اینچی با قیمت ۶۸۰ دلار و مدل ۱۳.۳ اینجی با قیمت ۱۰۱۰ دلار روانه بازار می‌شود. این قیمت‌ها طرح داده ۴G را نیز شامل می‌شود.

gsmarena_001

4 در مورد “شیائومی از می نوت‌بوک ایر با قابلیت پشتیبانی از ۴G رسما پرده برداشت”

  1. آقا ایمان میشه واضحتر بگین یعنی چی که قابلیت ۴g داخل خود لب تاب تعبیه شده؟؟؟ بدون سیم کارت از کجا اینترنت ۴g استفاده میکنه

    1. ایمان روستا

      هر گوشی موبایلی، یه مودم ۴g داره. این لپ‌تاپ هم مودم ۴g داره و میتونه اینترنت ۴g رو دریافت کنه. در حقیقت، مودم این لپ‌تاپ از Cat.4 4G LTE پشتیبانی میکنه. البته توجه کنید که این لپ تاپ برای چین بوده و شرکت چاینا موبایل اینترنت ۴g رو برای لپ‌تاپ ارائه می‌کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH